مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری پیاده روی جاماندگان از اربعین حسینی، همزمان با روز اربعین در شهر اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۲۰۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

 به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ حجت الاسلام عبدالله واحدی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: همزمان با روز اربعین مراسم پیاده روی با عنوان «جاماندگان از اربعین»روز شنبه از میدان فراهان اراک تا آستان مقدس امامزاده محمد عابد علیه السلام برگزار می شود.

واحدی با اشاره به اینکه این مراسم چند سال است که با حضور گسترده مردم مؤمن و عاشقان و دوستداران اهل‌بیت علیه‌السلام برگزار می‌شود، افزود: این مراسم پیاده‌روی از ساعت ۸ صبح روز اربعین با تجمع عزاداران در میدان فراهان آغاز می‌شود و عزاداران با حرکت در مسیر و سینه‌زنی و زنجیرزنی تا مرقد مطهر امامزاده محمد عابد علیه‌السلام در غم شهادت امام حسین علیه‌السلام و یاران با وفایش سوگواری می کنند.

وی ادامه داد: قرائت قرآن، برپایی مراسم مداحی، سینه‌زنی، سخنرانی و قرائت زیارت اربعین حسینی از دیگر برنامه‌های این روز است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اضافه کرد: در مسیر عزاداری و پیاده روی موکب های برپا می شود که این موکب ها از محل نذورات مردمی و همچنین آستان مقدس امامزاده محمد عابد دایر است و از عزاداران پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات