ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین با شعار " بسیج، 40 سال خدمت ،جهاد ، شهادت "در استان مازندران ، شکل گرفت .
کد خبر: ۹۱۸۴۱۹۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ، جانشین فرماندهی سپاه کربلا  در گفت و گویی با اشاره به اینکه  بسیج در آستانه ی ورود به چهل سالگی حیات نورانی و پر افتخار خود قرار دارد ، گفت : کارنامه بسیج یک کارنامه بسیار درخشان و پرافتخاری هست که اگر ما  دوران چهل ساله ی گذشته را خوب مورد بررسی و مطالعه قرار دهیم می بینیم که نقش بسیج در توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی یک نقش بسیار موثر و بی بدیلی بوده  است  .

 مسئول ستاد گرامیداشت چهل سالگی بسیج استان مازندران  ادامه داد :اگر حضور بسیج نبود قطعا کار برای جبهه انقلاب اسلامی بسیار سخت و مشکل می شد

سرهنگ پاسدار حسین محمد رضایی با اشاره به برنامه ریزی های انجام گرفته جهت اجرای برنامه های متنوع در طول هفته بسیج ،بیان کرد : امروز برای نکوداشت یاد و نام بسیج ، تقویت فرهنگ بسیجی برای پیمایش گام دوم انقلاب اسلامی ضرورت دارد که ما برنامه هایی را آماده و تدوین کنیم و در اختیار مردم ،خصوصا در اختیار نسل جوان و نوجوان جامعه قرار دهیم .

جانشین فرماندهی سپاه کربلا با بیان این مطلب که امیدآفرینی و توجه ویژه به نسل جوان از سیاست های اصلی ستاد چهل سالگی بسیج در اجرای برنامه ها خواهد بود افزود  : برنامه های هفته بسیج عمدتا شامل برنامه های فرهنگی ، مسابقات ورزشی ، دیدار از خانواده های معظم شهدا ، برگزاری همایش اقتدار بسیجیان در همه ی شهرستان ها ، رونمایی از محصولات دانش بنیان جدید ، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی ، تقویت گشت های محله محور و ... خواهد بود .

محمدرضایی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت 92 هزار شهید بسیجی در تمامی استان های کشور در طول هفته بسیج ،ادامه داد :یک برنامه شاخص و محوری ما هم برگزاری کنگره بزرگداشت 4000 شهید بسیجی استان مازندران هست که در همه شهرستان ها و در بسیاری از سازمان ها و موسسات برگزار خواهد شد  که برای اجرای  احسن این برنامه جلساتی با  مسئولین دستگاه های مربوطه  داشتیم  و پیرامون اثربخشی بیشتر این کنگره  مباحثی طرح و برنامه ریزی شد.  

جانشین سپاه کربلا در بخشی پایانی گفت و گو با ابراز امیدواری از اینگه برنامه های ستاد چهل سالگی بسیج مورد استقبال و استفاده مردم قرار گیرد گفت :شعار محوری هفته بسیج امسال ،بسیج 40 سال خدمت ، جهاد و شهادت است .

لازم به ذکر است هفته بسیج از تاریخ 30 آبان آغاز و تا تاریخ 6 آذر ادامه خواهد داشت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها