خبرهای داغ:
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: جایزه دکتر رحمت در کنگره بین المللی انجمن مغز و اعصاب ایران به برگزیدگان مقالات دانشجویی اعطا می شود
کد خبر: ۹۱۸۴۱۸۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکاشان، سید علیرضا مروجی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کنگره بین المللی مغز و اعصاب ایران از اول تا سوم آبان ماه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می گردد، اظهار داشت: این کنگره با همکاری مشترک مرکز تحقیقات تروما دانشگاه و انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری این کنگره بهره گیری از تجارب ارزشمند جراحان مغز واعصاب وستون فقرات در سطح بین المللی و ملی ومعرفی رویکردهای جدید تشخیصی و درمانی در حیطه های مختلف جراحی مغز واعصاب است، ابراز داشت: در حاشیه برگزاری این کنگره به پاس تلاش های مجدانه دکتر رحمت، بنیانگذار فقید انجمن جراحان مغز و اعصاب، به مقالات دانشجویی برتر ارائه شده در این کنگره جایزه ای تحت عنوان جایزه علمی «دکتر رحمت» اهدا می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان از اعطای این جایزه به سه مقاله برتر خبر داد و تصریح کرد: به صاحب سه مقاله برتر علاوه بر اهدای تندیس رحمت؛ به ترتیب ۴۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی نیز اهدا می شود.

برگزاری دومین کنگره موج سوم درمان های رفتاری در کاشان

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری دومین کنگره موج سوم درمان های رفتاری خبر داد و تصریح کرد: این کنگره از ۲۹ آبانماه لغایت اول آذرماه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می گردد.

مروجی افزود: مهمترین هدف برگزاری این کنگره مرور تحقیقات صورت گرفته در راستای تببین‌ مدل‌های نظری رویکردهای موج سوم و اثربخشی درمان‌های مبتنی بر این رویکردها در جامعه ایرانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها