فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تاکنون یک وجب از خاک ایران اسلامی در زیر پای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار نگرفته است.
کد خبر: ۹۱۸۴۱۵۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با بیان اینکه امروز دشمن از ایستادگی ملت ما خشمگین است، اظهار کرد: استقامت مردان، زنان و فرزندان این سرزمین چنان سیلی به صورت زشت و کریه استکبار و ایادی آن وارد کرده است، که عاجز و ناتوان شده‌اند.

وی با اشاره به عملیات نصر 7 و با بیان اینکه هنوز فریاد استقلال‌طلبی، آزادی‌خواهی، غلبه فرزندان مومن و متدین این مرز و بوم در سال 66 علیه نوادگان استکبار و عوامل اجیر شده مستکبرین غرب و شرق به گوش می‌رسد، تصریح کرد: این شهدا و فرزندان امام راحل (ره) بودند، که با جان و دل جنگیدند و اجازه ندادند یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران زیر پای دشمنان قرار بگیرد.

شهسواری با تاکید بر اینکه آثاری از استکبار، متجاوزین و ظلم نیست و به جز ذلت، شکست و خفت از آنان دیده نمی شود، افزود: هنوز در این استان به خصوص سردشت پس از 40 سال خون‌های سرخ خشک نشده و فرزندان این سرزمین در جای جای آن قوام بخش، راه شهدا هستند.

وی با بیان اینکه امروز در دومین چلله انقلاب اسلامی، استکبار، شیطان بزرگ از ما خشمگین است و عرصه تقابل، دفاع و جنگ را بر ما سخت کرده است، خاطرنشان کرد: استقامت مردان، زنان و فرزندان این سرزمین چنان سیلی به صورت زشت و کریه استکبار و ایادی آن وارد کرده است، که عاجز و ناتوان شده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات