امام جمعه کوهبنان خاطر نشان کرد: راهپیمایی روز اربعین را در شهرستان خواهیم داشت این مراسم در دو سال گذشته به صورت خودجوش و گسترده در روز اربعین برگزار شده است .
کد خبر: ۹۱۸۴۱۲۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ جلسه شورای امربه معروف و برنامه ریزی پیاده روی روز اربعین در کوهبنان با حضور اعضای ستاد در  دفترامام جمعه شهرستان برگزار شد .

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام عباس جعفری با استناد به کلام مولای متقیان گفت:  با امر معروف و نهی از منکر رزق و روزی انسان کم نخواهد شد و اجل انسان نزدیک نمی شود در حالی که بهترین امر به معروف گفتن سخن حق در برابر حاکم ستمگر است .

وی با استناد به کلام‌ پیامبر اعظم (ص)ادامه داد: کسانی که امر به معروف می کنند خود باید عامل باشند و از گناه و معصیت دوری جویند و برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر عدالت داشته باشند و از علم لازم در این راستا برخوردار باشند .

امام‌جمعه کوهبنان تاکید کرد: اگر این واجب الهی در جامعه کم‌رنگ‌شود خوب و بد با هم‌مجازات خواهند شد چون خوبان در راستای امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی کردند.

وی ابراز داشت: امر به معروف وظیفه گروه خاصی نیست بلکه تمام‌افراد جامعه در راستای انجام این فریضه الهی باید کوشا باشند.

حجت الاسلام جعفری به گوشه ای از موفقیت های سپاه پاسداران طی روزهای گذشته خصوصا دستگیری روح‌الله زم اشاره نمود و افزود: این مهم‌سیلی محکمی به استکبار زد کسی که بدنبال راه اندازی شبکه تلویزیونی علیه اسلام و انقلاب بود حال گرفتار قانون‌است .

وی تصریح‌نمود:  کسی که با خدا باشد حمایت خواهد شد خیلی ها علیه جمهوری اسلامی کار می کنند اما همواره شاهد لطف خداوند به ایران اسلامی و افزایش افتخارات این مرز و بوم هستیم.

امام جمعه کوهبنان خاطر نشان کرد: راهپیمایی روز اربعین را در شهرستان خواهیم داشت این مراسم در دو سال

ارسال نظرات