خبرهای داغ:
استاندار همدان با یادآوری اینکه ۴ میلیون خودرو از جاده‌های این استان از ابتدای اجرای طرح اربعین تاکنون تردد کرده‌اند، گفت: ۸۵ ایستگاه صلواتی در همدان دایر شده و روزانه ۳۰ هزار پرس غذا در بین زائران اربعین توزیع می شود.
کد خبر: ۹۱۸۴۱۰۸
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶

برپایی ۸۵ ایستگاه صلواتی در همدان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعینبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدسعید شاهرخی در جمع فرماندهان انتظامی استان همدان با بیان اینکه همدان از امن‌ترین استان‌های کشور است، بیان داشت: طبق شاخص‌های ارائه شده در کشور، همدان از امن‌ترین استان‌های کشور است.

وی در ادامه با بیان اینکه استان همدان در حال آماده شدن برای برگزاری انتخابات پیش رو است و امید می‌رود با تلاش مجموعه استان به ویژه عوامل انتظامی شاهد انتخابات خوب، پرشور و امنی باشیم، افزود: همدان به برکت همدلی و هم افزایی مسئولان بر روی ریل توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی قرار گرفته است.

شاهرخی تاکید کرد: در حال حاضر طرح های بزرگ در استان همدان در حال اجرا است و با همراهی نیروهای انتظامی به عنوان تکیه گاه این طرح ها را پیش می بریم.

استاندار همدان امنیت را یکی از اساسی ترین و اولین نیازهای جامعه و بشر برشمرد و گفت: لازمه پیشبرد روال عادی زندگی وجود امنیت اجتماعی است.

وی بابیان اینکه نقش ناجا در ایجاد بستر لازم برای نظم، امنیت و آرامش محوری است و وجود ناجا این آرامش، امنیت و آسایش را در جامعه ایجاد می کند، گفت: مردم در سایه این امنیت روال عادی زندگی را طی می کنند.

شاهرخی ادامه داد: در حالی که در کشورهای مدعی تمدن، فرهنگ و دموکراسی نظیر آمریکا و فرانسه رویدادهایی رخ می دهد که موجب کاهش امنیت شده اما تدین، تقوی مردم و حضور هوشمندانه نیروهای اطلاعاتی و انتطامی،   بستر امنیت را در کشور ایران فراهم کرده است.

استاندار همدان با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی صف شکن و خط شکن در برخورد با عاملان ایجاد ناامنی و ناهنجاری است و عوامل ناجا پاسدار نظم و امنیت در جامعه هستند، گفت: مردم با دیدن و شنیدن نام پلیس احساس امنیت و آرامش می کنند و این یک حس خوب در مردم و پلیس ایجاد می کند.

وی همچنین با بیان اینکه به دنبال کارشکنی آمریکا در خروج از برجام، تهدید و تحریم ها، دشمنان بر این باور بودند که می توانند حرکت انقلاب را متوقف کنند اما آنها از توانمندی کشورمان غافل بودند، گفت: ایران با داشتن رهبری هوشمند و با صلابت، دولتی مقتدر در حوزه دیپلماسی، نیروهای نظامی و انتظامی مقتدر و مردمی با ایمان و لایتمدار در برابر زیاده خواهی های استکبار ایستاده است.

استاندار همدان در ادامه معیشت و اشتغال را مهمترین اولویت استان همدان برشمرد و با بیان اینکه در این راستا تلاش کردیم با برنامه حرکت کرده و امکانات را در جایی به کار بگیریم که بیشترین نفع را برای مردم داشته باشد، گفت: تا پایان دولت یازدهم ۱۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در همدان و ایجاد ۶۰ هزار فرصت شغلی برنامه ریزی شده است.

شاهرخی اضافه کرد: بالا بودن شمار طرح های حوزه راه و راهسازی، توسعه راه آهن، افزایش پروازها از فرودگاه همدان، بهبود وضعیت صنعت با هدف افزایش سرانه درآمد و اشتغال از جمله برنامه های و مزیت‌های این استان است.

وی با بیان اینکه ناجا در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، تنظیم بازار، برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز، مقابله با قاچاقچیان موادمخدر و جمع آوری معتادان پیشتاز بوده است، گفت: حفظ جان مردم در جاده ها با توجه به حضور فیزیکی نیروهای پلیس در طرح های تابستانی، زمستانی و نوروزی از جمله خدمات عوامل پلیس راه و راهور در استان است که مردم قدردان این خدمات هستند.

استاندار همدان با یادآوری اینکه ۴ میلیون خودرو از جاده‌های این استان از ابتدای اجرای طرح اربعین تاکنون تردد کرده‌اند، گفت: ۸۵ ایستگاه صلواتی در همدان دایر شده و روزانه ۳۰ هزار پرس غذا در بین زائران اربعین توزیع می شود.

شاهرخی گفت: این همه تلاش و کوشش در بخش های مختلف موجب کلان شهر شدن همدان شد که این امر از منظر اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، مالی و رشد و توسعه تاثیر ویژه ای برای استان دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات