راه اندازی کتابخانه دیجیتال در لرستان

مدیرکل کتابخانه‌های لرستان به راه‌اندازی کتابخانه‌های دیجیتال در لرستان اشاره کرد.
کد خبر: ۹۱۸۴۱۰۱
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فرشته طهماسبی  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در نمایشگاه کتاب برگزار شد گفت: در گذشته در زمینه مطالعه کودکان کم کاری شده بنابراین  اگر جهت مطالعه کودکان هزینه بیشتری صرف کنیم.

وی با بیان اینکه در یک‌ سال اخیر برای نزدیک شدن به سرانه استاندارد قدم‌های خوبی برداشته ایم افزود:سال گذشته با بهره‌برداری ازچهار کتابخانه   سرانه فیزیکی کتابخانه استان را افرایش دهیم.

مدیرکل کتابخانه‌های لرستان  با بیان اینکه در لرستان 13پروژه با متراژ16هزار و 820متر کتابخانه در حال ساخت است،عنوان کرد: تعداد کتابخانه‌های استان سال گذشته 28کتابخانه بود که امسال به 33کتابخانه رسیده و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال نیز با بهره‌برداری از چهار کتابخانه ازنا، رومشکان، ویسیان و فاز اول کتابخانه مرکزی خرم‌آباد تعداد کتابخانه‌های استان به 36کتابخانه خواهد رسید.

وی بیان کرد: علی‌رغم اینکه وجود کتابخانه‌های دیجیتال سبب کم رنگ شدن گفتمان اجتماعی می‌شود ولی در راستای راه‌اندازی کتابخانه‌های دیجیتال گام‌هایی برداشته شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های استان لرستان در رابطه با خدمات ارائه شده به نابینایان و ناشنوایان خاطرنشان کرد: در شهرستان بروجرد بخش ویژه نابینایان داریم و در کتابخانه مرکزی پروژه به گونه‌ای تعریف شده که بخش نابینایان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات