ورزش بسیج استان مازندران در راستای جذب ، حفظ و انسجام ورزشکاران بسیجی در شش ماه اول سال در بیش از بیست رشته ورزشی مسابقات استانی را برگزار کرده است .
کد خبر: ۹۱۸۴۰۶۸
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا در گفت و گو یی با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در سطح استان توسط مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا گفت :ورزش بسیج استان مازندران در راستای جذب ، حفظ و انسجام ورزشکاران بسیجی در شش ماه اول سال در بیش از  بیست رشته ورزشی مسابقات استانی را برگزار کرده است .

سرهنگ پاسدار غفارپور با بیان اینکه این مسابقات استانی در ورزش های رزمی ، بومی محلی و دیگر رشته ها برگزار شده است ، افزود : این برنامه های ورزشی علاوه بر برادران برای خواهران نیز انجام گردید  

مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا بیان کرد : تیم های منتخب در این رشته ها به المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج کشور که در مرداد ماه سال جاری در استان سمنان برگزار شد اعزام شدند و عناوین و مقام های خوبی از جمله کسب مقام اول را در بعضی از رشته ها کسب کردند .

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی والیبال بسیج استان در ماه جاری بیان کرد : این مسابقات به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین با حضور سیصد ورزشکار در شهرستان آمل برگزار شد که با قهرمانی حوزه مقاومت بسیج احد شهرستان آمل خاتمه یافت .

غفارپور با بیان اینکه هفته تربیت بدنی از تاریخ  26 مهرماه شروع و تا 2 آبان 98 ادامه خواهد داشت گفت : ورزش بسیج استان به همراه اداره کل ورزش و جوانان استان برنامه های متعددی را برنامه ریزی کرده است که از جمله آن می توان به همایش های پیاده روی خانوادگی ، تجدید پیمان ورزشکاران بسیجی استان با شهدا و غبارروبی و عطر افشانی گلزارهای  شهدا و دیدار از خانواده های معزز شهیدان و ... را می توان نام برد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها