خبرهای داغ:
سرهنگ بیگلر گفت: در این حادثه یک تن از سرنشینان خودرو به علت شدت صدمات وارده در صحنه تصادف فوت و 2سرنشین دیگر به صورت سطحی مصدوم که توسط نیروهای امدادی به مرکز درمانی منتقل شدند
کد خبر: ۹۱۸۴۰۶۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین سرهنگ" نصراله بیگلری" رئیس پلیس راه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در محور "مهدی آباد نرسیده به روستای "شید اصفهان" به مرکز فوریت های پلیسی 110، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری پراید به علت نامعلومی از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ بیگلری تصریح کرد: در این حادثه یک تن از سرنشینان خودرو به علت شدت صدمات وارده در صحنه تصادف فوت و 2سرنشین دیگر به صورت سطحی مصدوم که توسط نیروهای امدادی به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه کارشناس تصادفات پلیس راه علت حادثه را بي توجهي به جلو از سوی راننده عنوان کرده است ،افزود:به رانندگان عزیز توصیه میکنم قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي را رعايت كنند تا شاهد وقوع چنين حوادث ناگواري نباشيم.
۱۰۱۰/د۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها