رئیس سازمان بسیج هنرمندان در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد:
نصیر بیگی گفت: سازمان بسیج هنرمندان به معرفی و حمایت از آثار هنرمندان بسیجی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی می‌پردازد.
کد خبر: ۹۱۸۴۰۵۵
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

امیر نصیربیگی رئیس سازمان بسیج هنرمندان در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج گفت: سازمان بسیج هنرمندان در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی سهم بسیار ویژه‌ای را دارا می‌باشد در این راستا ما سعی می‌کنیم با فراخوان‌هایی در سازمان بسیج هنرمندان چه در تهران، استان‌ها و شهرستان‌ها به پویش کتابخوانی که قطعا در ستاد آن نیز حضور خواهیم داشت کمک کنیم.
وی افزود: هر فصل کتاب‌هایی با عنوان کتاب برتر فصل بسیج انتخاب می‌کنیم و فضای رسانه‌ ای خوبی نیز برای معرفی کتاب برتر فصل بسیج به منظور آشناشدن سایر هنرمندان و مردم با این آثار، ایجاد می‌کنیم.  همچنین جلسات نقد و بررسی پیرامون این آثار نیز برگزار می کنیم.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان با پرداختن به سهم خود سازمان بسیج هنرمندان در تولید آثار و کتاب اظهار داشت: بخشی از تولیداتی که تحت عنوان کتاب برتر فصل بسیج شناخته می‌شود توسط نویسندگان انجمن‌های ما با  هنرمندان بسیجی استانی مانند خانم زرابی به رشته تحریر درآورده می‌شود.
نصیر بیگی در ادامه گفت: مسابقات کتابخوانی به نوبه خود می‌تواند در ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تاثیرگذار باشد. علاوه بر این در برگزاری مسابقات ضمن معرفی آثار تولید شده، می‌تواند توجه دیگر هنرمندان و نویسندگان را به فعالیت در این حوزه جلب کرد.
وی در پایان سخناش گفت: فعالیت‌های فرهنگی دیگری نیز توسط سازمان هنرمندان بسیج در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در لیست برنامه‌های ما وجود دارد که متعاقبا اعلام می‌گردد.

ارسال نظرات