معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران خبر داد
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از برپایی 20 موکب این استان در مراسم اربعین خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۰۵۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

حسین حسن نژاد که در جمع اعضای موکب انصارالحسین (ع) شهرستان نکا واقع در کربلای معلی در گفت‌و گویی با خبرنگار اعزامی بسیج ، اظهار کرد: حدود 5 ماه پیش از ماه محرم جلسات ستاد اربعین مازندران با محوریت دستگاه‌های اجرایی و زیر نظر استاندار تشکیل شد تا با بهره‌گیری از تجربیات سنوات گذشته و همکاری و همیاری دستگاه‌های اجرایی تصمیمات خوبی اتخاذ شود.

وی تصریح کرد: از این میان 5 موکب از موکب‌های فرعی محسوب می‌شوند و یک موکب نیز در مرز مهران مستقر شده که همگی در حال ارائه خدمات هستند و تا زمانی که زوار در منطقه بوده و امکانات موکب‌ها اجازه بدهد تا 3 روز بعد از اربعین خدمت رسانی ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران مسائل مرتبط با امکانات، آمادگی، مدیریت و خدمات رسانی موکب‌های استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: البته برخی نارسایی‌ها نیز وجود دارد که به نوع موقعیت و محل استقرار موکب‌ها مربوط بوده و به همین دلیل این موکب‌ها فرصت جانمایی همه امکانات را نداشتند.

حسن‌نژاد با اشاره به اینکه موکب‌داری در ذات یک فعالیت فرهنگی محسوب می‌شود، تاکید کرد: علاوه بر اصل موکب‌داری، در این مجموعه‌ها فعالیت‌های فرهنگی مطلوبی ارائه شد و همچنین در بحث پشتیبانی و درمانی حمایت‌های مناسبی انجام گرفت.

وی ضمن خوب توصیف کردن وضعیت موکب‌های مازندران از برگزاری نشست مدیران موکب‌ها پس از مراسم اربعین در استاندرای خبر داد و یادآور شد: ارزیابی جدی عملکرد موکب‌داران و برنامه‌ریزی برای جبران ضعف‌ها و برپایی هر چه بهتر مراسم در سال آینده از اهداف این نشست است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها