شهید ابوالفضل بابایی در وصیت‌نامه خود آورده است: برای احیای دین و قرآن از تمام هستی‌ام که جان و تنم باشد گذشته‌ام و آن را برای به اهتراز در آوردن پرچم لا اله الا الله در سراسر پهنه گیتی هدیه خواهم کرد.
کد خبر: ۹۱۸۴۰۳۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

 به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  شهید ابوالفضل بابایی یکم فروردین ماه سال 1341 در روستای خیرآباد از توابع شهرستان اراک دیده به جهان گشود.

از کودکی متواضع و مهربان بود، ابوالفضل اولین فرزند خانواده است و تحصیلاتش را تا پایان دوره راهنمائی به اتمام رساند، از نوجوانی به یاری پدر می‌شتافت و در کارهای کشاورزی به پدرش کمک می‌کرد.

اخلاقش زبانزد خاص و عام بود، او جوانی متدین بود و همیشه به خانواده نماز اول وقت را سفارش می‌کرد. 

دوران خدمت سربازیش مصادف بود با جنگ تحمیلی لذا به پادگان آموزشی اعزام و سپس در لشکر 28 کردستان شروع به خدمت کرد، بیش از یک سال در مناطق جنگی غرب کشور حضور داشت و سرانجام در ششم خرداد ماه 1362 در محورمریوان  -سقز در نزدیکی روستای غمچیان هنگام درگیری با گروهک‌های ضد انقلاب بوسیله ترکش خمپاره به شهادت رسید، پیکر مطهر شهید در زادگاهش به خاک سپرده شد.

2475252_705.jpg (914×1280)

جانم را برای اهتراز  پرچم لا اله الا الله در پهنه گیتی هدیه خواهم کرد

در وصیت‌نامه این شهید آمده است: خدایا تو شاهدی و گواهی آنچه که مرا ملزم به نوشتن این وصیت نامه کرده است ترس یا واهمه از دشمن نیست، بلکه عشق به تو و علاقه‌ای است که نسبت به تو دارم و برای احیای دین و قرآنت از تمام هستی‌ام که جان و تنم باشد گذشته‌ام و آن را برای به اهتراز در آوردن پرچم لا اله الا الله در سراسر پهنه گیتی هدیه خواهم کرد، پس بگذار بدن‌های پاک و مطهر فرزندان اسلام و شهادت طلبان ارتش بیست میلیونی را با گلوله‌های امپرالیست در خون بغلطانند تا پرچم همیشه جاویدان مبارزان اسلام علیه کفر الحاد و نفاق حاکم بر جهانی و جیره خواران دلار و سرمایه داران، گل‌های دیگری از گلستان همیشه بهار ارتش 20 میلیونی را بچیند تا هزاران گل در دامن پر توان گروه‌های مقاومت جوانه بزند و غنچه‌های شکوفای انقلابمان شکوفاتر شود، بگذار گلوله‌های امپرالیست بدنم را سوراخ سوراخ کند تا با مرگم انتظار تنها ناجی بشریت پایان گیرد،  خدایا شهادت را نصیبم گردان تا با افتخار از این دنیا بروم چون این دنیا دنیای خیالی و فانی است.

برای ملت پیامی که برای ملت ایران دارم این است که یک لحظه از یاد امام (قدس سره) غافل نشوید و امام (قدس سره) را دعا کنند و از هر گونه خود گذشتگی و ایثار برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دریغ نورزند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات