خبرهای داغ:
موکب شهدای بسیج سازندگی صنعت نفت غرب کشور از استقرار مواکب بسیج سازندگی و استقبال بی‌نظیر از مرزهای کرمانشاه برای اعزام به عتبات عالیات خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۰۲۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه ،  سعداله محمدی اظهار داشت : موکب شهدای بسیج صنعت نفت غرب کشور با تعامل سازمان بسیج سازندگی از اول مهر سال جاری تا چند روز بعد از اربعین حسینی به مدت یک ماه آماده پذیرایی از زائرین ابا عبدالله الحسین علیه السلام در کرمانشاه است.

موکب شهدای بسیج سازندگی صنعت نفت غرب کشور تصریح کرد: آدرس موکب واقع در کمربندی است و روزانه بیش از ۵ هزار غذای گرم بین زوار توزیع می‌شود، همچنین سال قبل در تنگه مرصاد و حمیل نیز این موکب خدمات بسیاری را ارائه داده است.

وی با بیان اینکه زائران بسیاری از استان های زنجان و شمال غرب کشور را مورد اسکان و پذیرایی قرار داده‌اند، افزود: در طول شبانه روز بین ۲ الی ۵ هزار وعده غذایی در بین زوار به عنوان نهار و شام توزیع می‌شود و نذورات مردمی را نیز علاوه بر این میزان دریافت و ارائه می‌کنیم.

این مسؤول ادامه داد: بیش از ۳۵ نفر از نیروهای جهادگر بسیج سازندگی استان کرمانشاه در موکب شهدای بسیج صنعت نفت غرب کشور به زوار سیدالشهدا علیه‌السلام خدمت می‌کنند، به علاوه در طول سال نیز در مناطق محروم و روستایی و بحران زده، آماده به فعالیت و پای کار هستند.

محمدی با اشاره به استقبال چشمگیر زوار از مرزهای کرمانشاه به ویژه مرز خسروی برای اعزام به عتبات عالیات و کربلای معلی خبر داد و بیان کرد: الحمدلله استان کرمانشاه با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم یکی از امن‌ترین مرزهای کشور را دارد و از آنجا که نزدیکترین و اصلی ترین مسیر بوده و به عنوان دروازه نجف شهرت دارد، زوار امسال این مسیر را برای تردد به نجف و کربلا انتخاب می‌کنند.

وی ضمن محکومیت امام جمعه مهران که در طی سخانی بر تخریب امنیت این مرز کمر بسته بود و سبب رنجش مردم غرب کشور در استان کرمانشاه شده بود، متذکر شد: مرز خسروی با تدابیر صورت گرفته از سوی مسؤولان اجرایی خوشبختانه یکی از پر تردد و امن‌ترین مرزهای کشور شناخته شده است.

سرپرست موکب شهدای بسیج سازندگی صنعت نفت غرب کشور اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه این روز با برپایی موکب در اقصی نقاط مرزهای کشور و استان در خدمت به زائران عتبات عالیات به ویژه کربلای معلی پیشگام و در خط مقدم قرار دارد تا با کسب رضایت اهل بیت علیهم السلام به هموطنان خدمات شایسته‌ای را ارائه دهند.

 

 

ارسال نظرات