صبح امروز با نزدیک شدن به  اربعین حسینی، مراسم معنوی تجدید میثاق با شهداء و قرائت زیارت عاشورا در جوار گلزار شهداء شهرستان دیلم برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۸۴۰۱۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، در این مراسم معنوی که به همت حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان دیلم برگزار گردید پس از قرائت پر فیض زیارت عاشورا، حجت الاسلام خادمی در خصوص فضیلت زیارت اربعین بیان داشت:
 در تمام زمان‌ها زیارت ارزشمند است؛ اما گاهی زیارت ارزش و معنویت خاصی پیدا می‌کند. زیارت اربعین ارزش و اهمیت خاصّی دارد و به‌قدری مهم است که این زیارت، جزء صفات مؤمن شده است.
مراسم تجدید میثاق بسیجیان با شهداء شهرستان دیلم
این مبلغ دینی در ادامه اظهار داشت:
اربعین، ویژگی امام حسین (علیه الصّلاه و السّلام) است. یعنی چنین چیزی برای هیچ‌کس نیست و ما چیزی به نام اربعین برای هیچ‌کدام از اولیاء خدا نداریم؛ حتّی پیامبر اکرم و سایر ائمّه‌ی هدی (علیهم السّلام). این جزء خصائص حسینیه است. به نظر می‌رسد که رازی دارد. شاید سرش این باشد که ماجرای حسین (علیه الصّلاه والسّلام) باید ادامه پیدا کند و چیزی نیست که تمام بشود.
 خطیب مراسم در ادامه نیز با ذکر مصائب اهل بیت عصمت و طهارت سلام الله علی‌ها و بیان سختی‌ها و مصیبت‌های جانفرسایی که بر اهل بیت امام‌حسین (ع) در مدت اسارت آن‌ها وارد گردیده شور و حالی مضاعف به مجلس بخشید.
انتهای پیام/
ارسال نظرات