خبرهای داغ:
معاون عملیات تیپ انصارالحسین(ع) همدان:

امروز جبهه استکبار از مقابله با جمهوری اسلامی وحشت دارد

معاون عملیات تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: با توجه به شکست ناپذیری نظام و اقتدار دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی، امروز جبهه استکبار از کوچک‌ترین مواجهه با جمهوری اسلامی وحشت و واهمه دارد.
کد خبر: ۹۱۸۳۹۹۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

امروز جبهه استکبار از مقابله با جمهوری اسلامی وحشت داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ پاسدار علی والی راستی در جمع مردم شهر ازگله کرمانشاه با تشریح ویژگی‌های منحصر بفرد و تجربیات ملت ایران در جنگ 8 ساله اظهار داشت: به رهبری امام(ره) و در صحنه بودن مسئولان و مردم انقلابی توانستیم در جنگ نابرابر با ایادی استکبار، دشمن را شکست دهیم.

وی گفت: دفاع مقدس به ما و جوانان آینده کشور نشان داد که می‌توان با عزت و گفتمان مقاومت از کشور خود در برابر سخت‌ترین تهاجم‌ها دفاع کرد.

معاون عملیات تیپ انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: با وجود 40 سال تحریم و فشار، نظام اسلامی با مقاومت ملت ایران به ویژه شما مرزنشینان، در حوزه‌های مختلف به پیروزی و موفقیت رسیده است.

وی با بیان برخی مصادیق اقتدار جمهوری اسلامی در سطح منطقه و جهان بیان داشت: امروز ایران اسلامی در مقیاس جهانی، یک ابرقدرت در حوزه‌های نظامی و دفاعی و امنیتی است.

سرهنگ والی راستی افزود: با توجه به شکست ناپذیری نظام و اقتدار دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی، امروز جبهه استکبار از کوچک‌ترین مواجهه با جمهوری اسلامی وحشت و واهمه دارد.

وی راه حل مشکلات اقتصادی کشور را همت مسئولان و اتحاد و همکاری مردم دانست و تصریح کرد: مردم این منطقه مرزبانان واقعی کشور هستند و مسئولین باید برای حل مشکلات مناطق مرزنشین همت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار