مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از آخرین گزارش اقدامات جمعیت هلال احمر در پی سیل و آبگرفتگی شهرستان‌های مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۳۹۶۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
بیش از ۱۰۹ خانوار در سیل اخیر توسط تیم‌های جمعیت هلال احمر به نقاط امن انتقال داده شدند
مهدی ولی پور در گفت گو با خبرنگار بسیج در رشت با بیان اینکه ۱۶۵ نفر امدادگر و نجاتگر در قالب ۳۱ تیم توانستند بیش از ۴۰۰ نفر را در ۹ شهر و ۳۹ روستای گیلان که محل سکونتشان در محاصره آب بود، به مکان امن منتقل کنند، اظهار داشت: امداد گران برای این کار از ۳۲ خودروی امدادی و ۷ قایق استفاده کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به خسارات وارده سیل افزود: متاسفانه سیل اخیر باعث فوت یک نفر در شهرستان صومعه سرا شد و همچنین حدود ۴۰ مورد از منازل مسکونی در استان دچار تخریب و آبگرفتگی شد.

ولی پور با اشاره به تخلیه آب ۴۰ واحد مسکونی با پمپ‌های آبکش توسط امدادگران جمعیت هلال احمر گفت: نجاتگران و نیرو‌های محلی یکی از ۲ نفری را که هنگام عبور از پل گوراب زرمیخ صومعه سرا با موتورسیکلت به داخل رودخانه سقوط کرده بودند، از مرگ نجات دادند.

بیش از ۱۰۹ خانوار در سیل اخیر توسط تیم‌های جمعیت هلال احمر به نقاط امن انتقال داده شدند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان افزود: بارش شدید باران و وقوع سیلاب به تاسیسات زیر بنایی ۹ شهرستان گیلان خسارت وارد کرد.

مهدی، ولی پور با اشاره به امدادرسانی‌های جمعیت هلال احمر گیلان خاطرنشان کرد: در پی سیل چند روز اخیر، بیش از ۱۰۹ خانوار و ۴۰۰ نفر توسط تیم‌های جمعیت هلال احمر به نقاط امن انتقال داده شده و موفق به تخلیه آب بیش از ۳۸ منزل مورد خسارت شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات