مسئول کمیته استقبال و فرهنگی ستاد اربعین شهرستان آستارا از احسان بیش از یک میلیارد ریالی خیرین آستارا به موکب امام زادگان قاسم و ابراهیم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۳۹۵۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
‎ جمشید مهدوی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در آستارا اظهار داشت: برنامه استقبال از ۱۷۰۰۰ زائر خارجی که از مرز آستارا از تاریخ ۹ مهر تا ۲۱ مهر وارد کشورمان شدند به بهترین شکل صورت گرفت و به پایان رسید.

رئیس اوقاف آستارا و مسئول کمیته استقبال و فرهنگی ستاد اربعین شهرستان آستارا گفت: این تعداد زوار که عموما از کشور جمهوری آذربایجان و بعضا از گرجستان و روسیه و داغستان و ازبکستان بودند بوسیله ۲۷۱ اتوبوس و ۱۰۰ سواری و ۴۰ مینی بوس و ون وارد کشورمان شدند که در دو موکب پایانه مرزی و امام زادگان شریف حضرت ابراهیم و قاسم علیهما السلام با یه وعده غذای گرم پذیرایی شدند.

رئیس اداره اوقاف آستارا اعلام کرد: در حسینیه و زائرسرای حرم امامزادگان قاسم و ابراهیم آستارا به ۷۲۰۰ نفر از زوار اسکان موقت و شبانه داده شده است.

وی با اشاره به اینکه کمیته استقبال با برنامه ریزی‌های صورت گرفته آماده می‌شود تا این تعداد از زائرین را هنگام برگشت بدرقه نماید گفت: به همیت منظور ضمن فعال بودن ایستگاه صلواتی قرار است هدیه معنوی به تمامی زائرین تقدیم شود.

‎ مهدوی اظهار داشت: در این ایام هزینه‌های زیرساختی به مبلغ ۲۸ میلیون تومان از محل نذورات نقدی پرداخت شد.

رئیس اوقاف آستارا افزود: خیرین و مردم شریف آستارا ۱۰۴ میلیون تومان اقلام خوراکی به موکب امام رضا (علیه السلام) امام زادگان قاسم و ابراهیم احسان نمودند که در آشپزخانه موکب امام زادگان آستارا طبخ شد و در اختیار زائرین قرار گرفت.


انتهای پیام/
ارسال نظرات