فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان از توزیع ۵۰۰ بسته‌های لوازم التحریر رایگان درمیان دانش آموزان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۳۹۴۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سرهنگ پاسدار محمد امانی از توزیع بسته‌های رایگان لوازم التحریر در میان دانش آموزان شهرستان خبر داد و گفت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان تاکنون ۵۰۰ بسته فرهنگی، آموزشی لوازم التحریر درمیان دانش آموزان توزیع نموده است.

فرمانده سپاه دهگلان اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح، ایجاد شور و نشاط در میان دانش آموزان مناطق محروم در آستانه سال تحصیلی جدید است.

وی هدف از این کار را حمایت از دانش‌آموزان نیازمند و محروم در مدارس سطح روستا‌های شهرستان دهگلان دانست و گفت: سپاه دهگلان اقدام به توزیع کمک آموزشی در بین دانش آموزان بی بضاعت مقاطع ابتدایی سطح روستا‌های این شهرستان نموده است و چنین حمایت‌های مادی و معنوی اگر از طریق ارگان‌های مختلف و افراد خیّر جامعه اجرایی گردد موجب کاهش کودکان فقیر در آینده شده و استعداد‌های نهفته آنان را شکوفا خواهد کرد.

فرمانده سپاه دهگلان افزود: نسل کودک و نوجوان ما سرمایه‌های اصلی این جامعه محسوب شده و آینده این کشور به دست آنان رقم خواهد خورد به همین دلیل می‌طلبد در راستای ایجاد و تقویت ظرفیت‌ها و استعداد‌ها در این قشر، از هیچ کوششی دریغ نشود.


وی افزود: از سال ۹۵ الی ۹۸ تعداد ۳ هزار بسته فرهنگی آموزشی توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان در میان دانش آموزان بی بضاعت سطح شهرستان توزیع شده است.


گفتنی است که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان به همراه مدیر آموزش و پرورش، مسئول نمایندگی آموزش و پرورش بلبان آباد حدود ۲۰ بسته فرهنگی به صورت نمادین در دبستان کوثر شهر دهگلان توزیع نمودند.
 
انتهای پیام/g.s
ارسال نظرات