خبرهای داغ:
استاندار قزوین

مصرف کالای ایرانی، اولین قدم در حمایت از بخش خصوصی است

جمالی پور گفت: با حمایت از بخش خصوصی همه آحاد جامعه را به این باور برسانیم که توسعه از بطن جامعه شکل گرفته و مصرف کالای ایرانی می تواند قدم اول در این مسیر باشد.
کد خبر: ۹۱۸۳۹۲۸
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین، در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد بیان کرد: قزوین، استانی پرظرفیت در تمام حوزه های اقتصادی و علمی کشور است و دانشگاهیان ما آمادگی دارند در صحنه جدیدی که برای توسعه علمی ایجاد شده، ایده های نوینی را ارائه دهند.

وی گفت: با اعتماد به جوانان، امروز به مرحله ای رسیده ایم که در جایی که وابسته بودیم توانسته ایم نیاز خود را در داخل تولید کنیم و این روند ارزشمند است.

استاندار قزوین اظهار کرد: رویکرد ما در استان سیاست تسهیل گری و کمک به توسعه اقتصادی استان با حمایت از شرکت های دانش بنیان است و در این راه جدی هستیم.

جمالی پور گفت: در بخش صنعت گره هایی داریم که با تقویت جوانان و هدایت آنها به سمت تولید می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و در مسیر موفقیت باید رابطه صنعت، تولید، دانشگاه و شرکت های دانش بنیان را تقویت کنیم.

وی افزود: با ایجاد اعتماد باید همه برای اقتدار کشور بسیج شوند تا با خلق قدرت بزرگتر ایران در منطقه و جهان سرآمد شود.

استاندار قزوین بیان کرد: باید بپذیریم امروز که فروش نفت کشور متوقف شده همه ما به نوعی جیره خوار مالیاتی هستیم که شرکت های بخش خصوصی آن را پرداخت می کنند و ما باید با حمایت از این شرکت ها همه آحاد جامعه را به این باور برسانیم که توسعه از بطن جامعه شکل گرفته و مصرف کالای ایرانی می تواند قدم اول در این مسیر باشد.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار