خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی
محمدی گفت: امروز به جای اینکه علم ما در قفسه کتابخانه ها بماند باید در عرصه های مختلف جامعه جاری و ساری باشد و این نیازی است که هنوز به آن دست نیافته ایم و تا تجاری سازی علوم فاصله معناداری داریم.
کد خبر: ۹۱۸۳۹۲۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد: پایین بودن ضریب بهره وری، نگاه های سنتی عدم بهره وری از پدیده های جدید به عنوان آقت های جدی در کشور است.

وی گفت: امروز به جای اینکه علم ما در قفسه کتابخانه ها بماند باید در عرصه های مختلف جامعه جاری و ساری باشد و این نیازی است که هنوز به آن دست نیافته ایم و تا تجاری سازی علوم فاصله معناداری داریم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک استان قزوین اظها کرد: یک پایگاه صنعتی و علمی در کشور وجود دارد و اگر بین حلقه هایی که اتحاد نظر بین آنها وجود ندارد، بتوان ایجاد اتحاد کرد، مسلما مشکلات زیادی از جامعه رفع می شود.

ستاری عنوان کرد: در استان چند پروژ وجود دارد که نیاز به پیگیری دارد شامل پروژه چشمه نور و شتابگرملی که در ردیف بودجه، اعتبار دارد اما با توجه به کم بودن این اعتبار، هزینه های پروژه بسیار بالاست.

وی گفت: در راستای فناوری نانو ایده هایی مطرح شده و از سوی استان در حال پیگیری است و اگر مساعدت شود دستاوردهای خوبی خواهد داشت.

وی افزود: در مجلس در حمایت از شرکت های دانش بنیان پیگیر بوده و آمادگی داریم در رفع نیازهای آنها اقدام لازم را انجام دهیم.
۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها