به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :شهردار زرند گفت: هفت مورد از معابری که نام شهداء در آن‌ها حذف وکمرنگ شده بود اصلاح و بهسازی شد و به زودی سایر معابر با نصب برچسب نام شهید زیباسازی خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۹۲۴
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
اصلاح تابلو‌های معابر شهری زرند

شهردار زرند گفت: هفت مورد از معابری که نام شهداء در آن‌ها حذف و کمرنگ شده بود اصلاح و بهسازی شد و به زودی سایر معابر با نصب برچسب نام شهید زیباسازی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان محمدرضا مهدلو به شایعات مطرح شده در خصوص حذف نام شهداء اشاره کرد و با با بیان اینکه بیشترین تعداد جانباز، رزمنده، ایثارگر و فرزند شهید در شهرداری مشغول به کار هستند، اظهار کرد: در تمامی فهالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، یادواره‌های شهداء و برنامه‌هایی که برای شهداء اجرا می‌شود شهرداری یکی از ستون‌های اصلی است.

وی تأکید کرد: نه تنها نامی از این معابر حذف نشده است، بلکه با همکاری بنیاد شهید تمامی کوچه‌هایی که والدین شهید در آن قرار داشته شناسایی و زیر نویس نام شهید در آن معبر انجام شده است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: هفت مورد از معابری که نام شهداء در آن‌ها کمرنگ شده بود اصلاح و بهسازی شد و به زودی سایر معابر با نصب برچسب نام شهید زیباسازی خواهند شد.

مهدلو تاکید کرد: یکی از افتخارات شهرداری نام‌گذاری بوستانی با نام شهدای مدافع حرم و پل روگذر شهید عظیمی است که بعد از تصویب در کمترین زمان ممکن این طرح در دستور کار شهرداری قرار گرفت و تابلو‌های آن نصب شد.

وی به طرح کاشی‌کاری گلزار شهداء اشاره کرد و گفت: بعد از چندین سال از اجرای طرح زیباسازی این گلزار کتیبه‌های داخل این مکان مقدس خالی بود که با انعقاد قرارداد با پیمانکار تمامی تمثال‌های مبارک شهداء نصب خواهد شد.

شهردار زرند از اجرای برنامه ویژه برای شهداء شهرستان زرند خبر داد و گفت: این طرح نیز مراحل آماده‌سازی خود را طی می‌کند و به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

مهدلو از نصب ۱۶ تابلوی بزرگ کاشی‌کاری به نام شهداء و اصلاح بیش از یکصد تابلوی معابر خبر داد و تصریح کرد: نمی‌توانیم کاری کنیم که خلاف نظر و عقیده شهداء باشد.
ارسال نظرات