به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان : پس از اقدام کم نظیر دانش آموز دخترانه شاهد زرند فاطمه عربزاده شورای شهر زرند با دعوت از او و اولیاء و مدیر مدرسه از اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه ایشان سپاسگزاری کرد.
کد خبر: ۹۱۸۳۹۲۱
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷
به پاس اقدام دانش آموز بسیجی زرندی در حراست از بیت المال

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان از خانم فاطمه عربزاده دانش آموز بسیجی عضو حلقه صالحین دبیرستان دخترانه شاهد در شورای شهر زرند تجلیل شد

پس از اقدام کم نظیر دانش آموز دبیرستان دخترانه شاهد زرند فاطمه عربزاده دانش آموز بسیجی عضو حلقه صالحین دبیرستان دخترانه شاهد در امانتداری و اهمیت به حفظ و نگهداری از وسایل بیت المال که بازتاب بسیار بزرگی در کشور و حتی خارج از کشور داشت و تحسین همگان را برانگیخت، شورای شهر زرند با دعوت از این دانش آموز و اولیاء ایشان و مدیر مدرسه از اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه ایشان سپاسگزاری کرد.

مهندس رحمانی رئیس شورا در این نشست با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم بار‌ها انسان را به امانت داری و حفظ بیت المال و پیامبران را به تعلیم این عمل سفارش و تاُکید کرده است، گفت: برخود لازم دانستیم که از این حرکت ارزشمند که مایه فخر و مباهات همه زرندی‌ها در سراسر کشور شد قدردانی و تشکر کنیم.

لازم به ذکر است دانش آموز زرندی با ابراز شرمساری بعلت آسیب زدن به اموال مدرسه، خسارت وارد شده را جبران کرد. این دانش‌آموز در یادادشتی که به صندوق پیشنهاد‌ها و انتقادات مدرسه انداخته بود، با ابراز شرمساری از خسارت شکستن جارو، گفته است: به دلیل اینکه کلاسمان کثیف شده خواستم جارو کنم، بلکه باری از روی دوش خانم ضیاءالدینی بردارم، اما متاسفانه در اثر حواس‌پرتی، دسته بلند جارو را ناخواسته شکستم.

دانش‌آموز در ادامه با عذرخواهی آورده است: معذرت می‌خواهم هر چند می‌دانم کار درستی نیست، اما من خجالت می‌کشم که خودم را معرفی میکنم.

مدیر مدرسه شاهد زرند این نامه دانش آموز را در صندوق پیشنهاد‌ها و انتقادات مدرسه پیدا کرد.
ارسال نظرات