خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقیلد با بیان اینکه امروز اقتدار نیرو‌های مسلح لرزه بر اندام دشمن انداخته است، گفت: کار اطلاعاتی اخیر سپاه پاسداران در دستگیری و رسوایی مزدوران ضد انقلاب قابل‌تقدیر است.
کد خبر: ۹۱۸۳۸۷۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی امروز سه‌شنبه در دیدار جمعی از مبلغان دهه آخر ماه صفر که از سوی دفتر این مرجع تقلید اعزام می‌شوند، اظهار داشت: اربعین تجلی شکوه و عظمت اسلام ناب و تشیع است و شک نداریم که این حرکت عظیم زمینه‌ساز ظهور خواهد بود.

وی یکی دیگر از نقشه‌های دشمن را القای ناامیدی و ناکارآمدی نظام اسلامی دانست و بیان کرد: مسئولان باید با عملکرد صحیح، مدیریت درست، ایجاد رفاه، حل مشکل معیشت و ایجاد اشتغال نقشه دشمن را برملا کنند.

استاد سطوح عالی حوزه ضمن شاره به برکات و ثمرات بسیار انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: البته که کمبود‌هایی وجود دارد و برای رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله است، اما خدمات چهل سال گذشته بسیار بیشتر است و قابل‌مقایسه با قبل انقلاب نیست.

وی گفت: امروز شناساندن اسلام حقیقی و پاسخ به شبهات وظیفه اول مبلغان است، مبلغان باید فضا‌های مجازی را رصد کنند و شبهاتی را که دشمن در حال بمباران آن است را بشناسند و پاسخ مستدل و دقیق دهند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره فعالیت‌های گسترده دشمنان گفت: دشمنان اسلام و انقلاب با اتاق‌های فکر مجهز وارد عرصه مبارزه با دین و انقلاب شده‌اند و از هر طریق ممکن میخواهند ضربه بزنند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت امنیت خاطرنشان کرد: امروز اقتدار نیرو‌های مسلح لرزه بر اندام دشمن انداخته است؛ کار اطلاعاتی اخیر سپاه در دستگیری و رسوایی مزدوران ضدانقلاب و شبکه جاسوسی دشمن قابل‌تقدیر است و از ایشان تشکر می‌کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها