معاون سازمان فرهنگی هنری بسیج در گفتگو با «بسیج»:
آزادی گفت: نوطلب بودن، جوان بودن، استفاده از تجارب پیشکسوتان و داشتن روحیه جهادی بسیجیان است که سبب شده دستاوردهای بسیار مهمی در طی سال‌های انقلاب رقم بخورد.
کد خبر: ۹۱۸۳۸۷۱
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

 عبدالرضا آزادی معاون سازمان فرهنگی هنری بسیج در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: بسیج مولود انقلاب و از دستاوردهای آن است توانسته در عرصه‌های امنیتی و دفاعی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و فناوری و مقاومتی گام‌های مؤثری بردارد و نقش آفرین باشد. همچنین بسیج، ظرفیت‌های جدیدی در عرصه‌های شش گانه مذکور مفتوح کرده است.
وی به بیان ویژگی‌های بسیج  پرداخت و افزود: بسیج یک سازمان کاملا نوطلب است و تمام اعضای آن با اختیار، اراده و انگیزه‌های الهی حضور پیدا می‌کنند، سازمان دهی می‌شوند و نقش آفرین و تاثیرگذار هستند.
معاون سازمان فرهنگی هنری بسیج اظهار داشت: یکی دیگر از ویژگی‌های بسیج، جوان بودن اعضای بسیج است. خوشبختانه اکثر بسیجی‌ها از دهه‌های دوم، سوم و چهارم انقلاب هستند.
آزادی در ادامه تصریح کرد: لازم به ذکر است استفاده از تجارب پیشکسوتان بسیج برای جوانان بسیجی یک اصل است که همیشه رعایت شده و می‌شود.
وی با اشاره به ویژگی جهادی بودن بسیج گفت: روحیه کار جهادی در میان بسیجی‌ها موج می‌زند و این روحیه است که سبب می‌شود بسیجیان در عرصه‌های مختلف و خدمت به مردم نقش آفرینی کنند و اتفاقات و دستاوردهای خوبی را در این چهل سال رقم بزنند.
معاون سازمان فرهنگی هنری بسیج در ادامه گفت: روحیه جهادی این است که هر زمان انقلاب اسلامی نیاز به حضور بسیجیان داشته باشد اقدام می‌کنند. در دوره دفاع مقدس در عرصه رزم، جهاد و شهادت، بعد از دوره دفاع مقدس در ساختن کشور، کمک رسانی در حواثی مانند سیل و زلزله، در عرصه فرهنگی برگزاری راهیان نور، یادواره‌های شهدا، تولیدات هنری مانند کتاب، احیای سرودهای ملی و انیمیشن و در عرصه علمی و فناوری با اختراع و نواوری در صحنه‌های بین‌المللی مانند المپیاد حضور پیدا کردند.

ارسال نظرات