جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی باید تحت رهبری امام خامنه ای (مدظله) در گام دوم انقلاب با جهاد تبیین، جنگ نرم را نه تنها در ایران که در سراسر دنیای اسلام به نفع مهستضعفین به پیش ببرد تا بتوانیم به تمدن اسلامی برسیم.
کد خبر: ۹۱۸۳۸۶۸
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

بسم الله الرحمن الرحیم
حمد و شکر بیکران خداوند یکتا را سزاست که وعده های راستینش در نصرت جبهه حق همواره در چشم تاریخ درخشنده و جاودان بوده است. سپاس او را که تیر غیبش به جان کفر و نفاق خطا ندارد و دشمنان بشریت را از مکر او امان و پناهی نیست.

چند صباح حکومت جباران و چند لحظه مستی عروسک های خیمه شب بازی آنها در برابر عظمت جاودان حق، چون کسوف گذراست و آنچه که باقی می ماند قدرت بی رقیب خداست.

انقلاب اسلامی که سحرگاه حیات بشر و مژده طلوع خورشید است، در رهگذر سال های مبارزه با دشواری های بسیاری مواجه بوده اما بی شک سخت ترین آزمون های آن در نبرد رسانه ای و جنگ روانی رقم خورده است. شکنجه های ساواک، گلوله های گارد، بمب و موشک بعثی ها، ترورهای منافقین، تحریم های مداوم، دیپلماسی ظلم و... همگی در سایه جنگ روانی خود را به صخره با عظمت دل های ملت کوبیده اند تا شاید قله استوار ایمان و آزادگی در عالم را فرو بریزند.

ضرباتی که هر کدام یک جامعه را از پا درمی آورد، اما هیهات که دل های حسینی در برابر عظمت پوشالی و جو روانی یزیدیان فرو بریزد. چهل منزل هم چون زین العابدین (ع) و زینب(س) راه پیمودیم، اما از حسینی بودنمان برنگشتیم. امروز انقلاب حسینی ما، هیمنه مستکبرین را شکسته و در جنگ رسانه ای دنیای پیچیده امروز پنجه در پنجه فرزندان عبیدالله بن زیاد انداخته است.

عملیات پیروزمندانه سازمان اطلاعات سپاه در انهدام شبکه تروریست های رسانه ای آمدنیوز، برگ افتخاری در کارنامه پیروان عباس بن علی علیه السلام است. آنهایی که در عصر مستی تکنولوژی، پیشرفته ترین فناوری ها و پیچیده ترین سیستم ها را به سخره گرفته اند.

دستگیری روح الله زم، آقازاده خود فروخته فتنه گر و موسس آمد نیوز از چند منظر مهم و قابل تامل است:
نخست اینکه بار دیگر صدق فرمایش امام خامنه ای(مدظله) اثبات شد که اولویت کشور جنگ نرم است و دشمن هم تمام دلقک بازی هایش را در همین راستا به کار گرفته؛ لذا همگان، به ویژه مسئولین و نخبگان، بر خلاف تمام بی توجهی های خواسته یا ناخواسته شان، باید نگاه و همت خود را به تقویت جریان مومن انقلابی در عرصه جنگ نرم معطوف کنند، نه اینکه از یک سو از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کرده و از سوی دیگر یاری گر جریان عیر انقلابی باشند.

دوم، همان طور که دوران بزن در رو در حوزه جنگ نظامی تمام شده است، در حوزه های دیگر به خصوص رسانه و جنگ روانی نیز دیگر دوران سلطه غرب و غرب گرایان به سرآمده است. البته این سیاست برای حوزه جنگ روانی کافی نیست، چرا که عرصه جنگ نرم بر خلاف جنگ سخت باید میدان حمله ما به دشمن باشد، نه جای پاسخ به او.

سوم اینکه خائنین داخلی و انگل ها به ویژه رانت خواران و آقازاده های مفت خوری که در سایه مقاومت ملت زندگی کرده اند، بدانند که هیچ کجا را نباید خانه امن برای مکیدن خون مردم و مسموم کردن فضای جامعه بدانند و ان شاء الله محاکمه و مجازات قاطعانه خائن وطن فروشی چون زم این را اثبات خواهد کرد.

چهارم اینکه این دستاورد بزرگ حاصل زحمات گمنامان عرصه امنیت است. حالا نوبت گمنامان و نامداران عرصه جهاد روشنگری است که با اصلاح جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی، جامعه را از گزند فکری و روانی در امان بدارند. اینجا جای بسی تامل است که پس از یک اربعین در نظام اسلامی، ما هنوز در عرصه رسانه زین العابدین(ع) وار و زینب گونه نبوده ایم. اگر قدرت دشمن و عوامل داخلی اش به تکنولوژی و پول و شهوت است، ما ظرفیت هایی عمیق تر، وسیع تر و ماندگارتر از آنها داریم، اما چیزی که هنوز نداریم، باور و وحدت است.

جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی باید تحت رهبری امام خامنه ای (مدظله) در گام دوم انقلاب با جهاد تبیین، جنگ نرم را نه تنها در ایران که در سراسر دنیای اسلام به نفع مهستضعفین به پیش ببرد تا بتوانیم به تمدن اسلامی برسیم.

این مستلزم کار تربیتی و تخصصی مداوم در این حوزه است. بدون تعارف با این رویکردها و عملکردهایی که در مجموعه افراد، رسانه ها و سازمان های فعال در حوزه رسانه کشور دیده می شود، این اهداف مهم محقق نخواهد شد. جبهه سازی رسانه ای در کشور، موضوعی است که از سوی جریان انقلابی و ضد انقلاب با جدیت در حال پیگیری است و ما هنوز در خواب غفلت هستیم.

لذا رویدادهایی از قبیل این عملیات پیروزمندانه، نه تنها نباید ما را به خیال خام دچار کند، بلکه باید به فکر واداشته و آمادگی مان را برای مقابله با حجم آتش سنگین رسانه ای دشمن بیشتر نماید.

در پایان ضمن قدردانی از پاسداران گمنام امام زمان(عج)، از خداوند متعال توفیق همگان به ویژه جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی در مقابله با دشمنان اسلام و تحقق تمدن اسلامی را خواستاریم.

و من الله التوفیق
.................

۲۳مهر۱۳۹۸

ارسال نظرات