علی نژاد گفت: سه موکب در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی و موکب های دیگری در شهرها و استان های مختلف مرزی کشور راه اندازی شده اند که به زائران سیدالشهدا (ع) خدمت رسانی میکنند.
کد خبر: ۹۱۸۳۸۴۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران وکارخانجات کشور، سبحان محمد علی نژاد جانشین سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین سیدالشهداء (ع) با کمک و هماهنگی با کارخانجات و مراکز کار و تولید کشور تا کنون بیش از 31 موکب جهت اسکان و پذیرایی از زائران راه اندازی و برپا کرده است.
علی نژاد در خصوص موکب های راه اندازی شده برای خدمت رسانی به زائرین اربعین سیدالشهداء (ع) افزود: از موکب های بر پا شده، 28 موکب در شهرها و استان های مختلف مرزی کشور و سه موکب در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی میباشد که جهت خدمت رسانی به زائران سیدالشهدا (ع) فعالیت می کنند.

سبحان محمد علی نژاد در خصوص اقدامات انجام گرفته توسط بسیج کارگران و کارخانجات استان های کشور در این ایام گفت: بسیج کارگران و کارخانجات در استان های مختلف علاوه بر اسکان روزانه حدود 15 هزار نفر از زائران در موکب ها، روزانه بیش از 32 هزار پرس غذای گرم و بیش از 15 هزار میان وعده آماده و از زائران پذیرایی میکنند.

جانشین سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به دیگر اقدامات این سازمان اشاره کرد و گفت: احداث 40 سرویش بهداشتی و40 واحد حمام به همراه واحدهای بهداری و فرهنگی، هماهنگی جهت اختصاص 75 هکتار از زمین‌‌های شهرک صنعتی قصر شیرین با امکانات زیر ساختی جهت پارکینگ خودروهای زائرین، تامین کاشی و سرامیک سرویس‌های بهداشتی احداث شده در مرز چذابه، بیش از 155 میلیون تومان کمک‌های نقدی و بیش از 400 میلیون تومان کمک‌های غیر نقدی شامل مواد خوراکی و غذایی و ... جهت توزیع و موارد دیگری از این قبیل گوشه ای از اقدامات سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در استان های مختلف بوده است.
علی نژاد در پایان گفت: موکب‌های دیگری نیز در حال تجهیز و استقرا هستند که عمده آن‌ها برای بازگشت زائرین برنامه ریزی شده‌اند که اخبار و گزارش آن متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات