مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ایران اسلامی یکی از متحدترین ملت‌ها را در خود جای داده است.
کد خبر: ۹۱۸۳۸۴۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده‌سرایی در نشست هم‌اندیشی علما در مقابله با جریانات تکفیری که با حضور علمای شیعه و سنی و ائمه جماعات این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ایران اسلامی خوشبختانه یکی از متحدترین ملت‌ها را در خوی جای داده و همین موضوع رمز موفقیت کشورمان در زمینه‌های مختلف است.

وی در ادامه سخنان خود نقشه‌های شوم دشمنان نظام اسلامی برای برهم زدن وحدت و همدلی موجود در کشور ما را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: برای حفظ و تقویت وحدت و همدلی نهفته در کشورمان باید بیش از پیش تلاش کنیم.

این مسوول فرا رسیدن اربعین حسینی را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: به مناسبت زنده نگه داشتن یاد و راه شهدای کربلا و همه شهدای جهان اسلام این آئین باشکوه و وحدت‌بخش برگزار می‌شود؛ بنابراین از آن باید به عنوان عامل اقتدار و وحدت بین شیعه و سنی و سایر پیروان ادیان توحیدی یاد کرد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمنان دین مبین اسلام به واسطه توطئه‌چینی درصدد هستند که در پیاده‌روی اربعین حسینی خلل ایجاد کنند، اضافه کرد: بنابراین مردم به واسطه رفتار هوشمندانه و مدیریت این سفر زیارتی می‌توانند در مقابل دشمن بایستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات