خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه، به همراه اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولان محلی از مواکب باب الحوائج و حبیب ابن مظاهر (ع)شهرستان هندیجان مستقر در مرز شلمچه سرکشی نمودند.
کد خبر: ۹۱۸۳۸۴۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

 فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اعزامی به مرز شلمچه اظهار کرد: امسال جمعیت زیادی از استان ها و شهرها و کشور های مختلف جهان از طریق مرز شلمچه به سمت کربلای معلی حرکت که در مراسم جهانی روز اربعین حسینی (ع)حضوری باشکوه داشته باشند.

وی افزود : مواکب شهرستان هندیجان که مردمی هست از نخستین روزهای اول برپایی پیاده روی اربعین حسینی (ع)مستقر در شلمچه خدمات خوبی همانند سال های گذشته به زائران ارائه می نمایند که تا آخرین روز ادامه خواهد داشت.

وی بابیان ارسال کمک های مردمی شهرستان هندیجان به موکب هاگفت: مردم ولایتمدار هندیجان با تلاش ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان هندیجان اقدامات خوبی در ارسال آب معدنی و شکر و روغن و دیگر نیاز های ضروری در موکب باب الحوائج شهرستان هندیجان در مرز شلمچه داشته اند که اینگونه خدمات رسانی ادامه دارد.

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: در بین راهی هندیجان و سطح شهرستان موکب های همچنان به کار خدمات رسانی هنگام اعزام و برگشت از کربلا حضوری فعال و قابل به تحسین دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی بابیان هوای گرم و شور و حرارت بی نظیر مردم در خدمات رسانی به زائران بیان کرد: با وجود هوای گرم و شرجی ولی مردم هندیجان بابرپایی موکب ها خدمات رسانی شایسته ایی دارند و همچنین موکب باب الحوائج با کاری جهادی مردمی در کارهای خدا پسندانه خود خدمت به زائران اربعین بصورت شبانه روز تلاش دارند.

در پایان گزارش خبری ،سرکشی از مواکب شهرستان هندیجان مستقر در مرز شلمچه اعضای شورای تامین و مسئولان از جمله فرماندار از روند خدمات رسانی مواکب هندیجان ضمن خسته نباشی به خدامان از کار پسندید آنها به شایستگی تشکر نمود و از همراهی و تلاش مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات هندیجان سرهنگ پاسدار بازنشسته سپاه جناب جواد شیرعلی ودیگر عوامل اجرایی تقدیر نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها