معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه:
معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه در طول سال‌های گذشته توانست قدرت دریایی خود را در خلیج فارس برای دشمنان انقلاب اسلامی دیکته کند.
کد خبر: ۹۱۸۳۸۳۱
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
سردار اصغر شکراللهی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت با اشاره به برگزاری ششمین همایش ملی قایق‌های تندرو در زیباکنار اظهار داشت: این همایش ملی امسال به صورت دوره‌ای توسط دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه در زیباکنار شهرستان رشت برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه دو عامل نیروی انسانی و تجهیزات در نیروی دریایی سپاه بسیار مهم هستند گفت: در بحث تجهیزات، اصلی‌ترین عامل شناور بوده و توان یک نیروی دریایی در شناور آن است و در نیروی دریایی سپاه نیز شناور‌های تندرو نقش اصلی را دارند.

وی با اشاره به اینکه مقالات ارسال شده در این همایش در راستای تقویت قدرت شناور‌های تندرو است تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه در طول سال‌های گذشته توانست قدرت دریایی خود را در خلیج فارس برای دشمنان انقلاب اسلامی دیکته کند.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با اشاره به اهداف برگزاری این همایش ملی گفت: یکی از اهداف مهم برگزاری همایش ملی شناور‌های تندرو، شناسایی نخبگان و فعالان علمی و فنی در حوزه شناور‌های تندرو در سراسر کشور است.

وی تصریح کرد: شناسایی و ثبت ایده‌های برتر در حوزه شناورها، بسترسازی تعامل بیشتر با جامعه نخبگان فعال در این حوزه و ایجاد ارتباط بین مراکز صنعتی و علمی دانشگاه‌های کشور از دیگر اهداف برگزاری همایش ملی شناور‌های تندرو است.

سردار شکراللهی با بیان اینکه از حدود ۳۸۵ مقاله ارسال شده از سراسر کشور به این همایش، ۱۲۷ مقاله برای دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه گیلان است بیان کرد: این مقالات توسط داوران این همایش مورد بررسی قرار گرفتند که طی آن ۵ ایده انتخاب و یک ایده نیز به‌عنوان ایده برتر معرفی شد.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با اشاره به برگزاری همزمان ۱۱ کارگاه در راستای اهداف این همایش عنوان کرد: در این همایش، نخبگانی از دانشگاه‌های مهم کشور از جمله دانشگاه امیرکبیر، مالک‌اشتر، علم و صنعت و دانشگاه جامع امام حسین (ع) شرکت کردند.

وی بازخورد شرکت‌کنندگان در این همایش را خوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: طبق بررسی‌های خود دریافتیم که نخبگان و افراد شرکت‌کننده در این همایش از سطح آن راضی بودند و یکی از بهترین همایش‌هایی بود که در سطح ملی برگزار شد.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: هدف ما این است که ایده‌های مطرح شده در این همایش را به عرصه صنعت بیاوریم و به‌صورت کاربردی در عرصه شناور‌های تندروی سپاه مورد استفاده قرار دهیم.

سردار شکراللهی اظهار داشت: این همایش به‌صورت کارگاه در طول سال برگزار می‌شود و تلاش داریم ارتباط بیشتری بین دانشگاهیان و صنعت کشور برقرار شود تا نیرو‌های مسلح سپاه در بحث شناور‌های تندرو بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات