با پیشنهاد انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی و با دستور استاندار مرکزی اولین جلسه کارگروه صنعت، ورزش و رسانه استان تشکیل شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۸۲۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، نخستین جلسه کارگروه صنعت، ورزش و رسانه استان مرکزی به ریاست سجادی مدیر کل دفتر امور اجتماعی استان مرکزی و با حضور مدیر کل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان، مدیر کل اداره امور مالیاتی استان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان برگزار شد.

احمد سجادی در این جلسه اظهار داشت: مقوله حمایت کلی صنایع از ورزش درخواست و مطالبه به حق جوانان و علاقه مندان به ورزش در استان مرکزی است که متاسفانه تاکنون مغفول مانده است.

وی ادامه داد: بعد از درخواست انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان مرکزی مبنی بر تشکیل این کارگروه، آقای استاندار با دید مثبتی که به حوزه ورزش داشتند دستور تشکیل این کارگروه را دادند و امروز شاهد برگزاری اولین جلسه این کارگروه هستیم.

سجادی افزود: صنایع برای حمایت از ورزش می‌بایست هم از ظرفیت های قانونی در این راستا استفاده کنند و هم به انجام مسئولیت های اجتماعی خود واقف باشند تا در نهایت به عرصه ورزش ورود کنند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: قرار بر این نیست که از همه صنایع انتظار باشگاه داری داشته باشیم بلکه به دنبال آن هستیم تا شرایطی را فراهم آوریم که صنایع سود آور استان هر کدام به اندازه خود در ورزش سرمایه گذاری کنند.

در ادامه جلسه هر کدام از اعضا نقطه نظرات خود را درخصوص مسائل پیرامون تشکیل این کارگروه اعلام کردند و در نهایت مقرر شد ضمن مشخص نمودن صنایعی که توانایی حمایت از ورزش را دارند، آیین نامه ای در اسرع وقت در این رابطه تدوین شود.

ارسال نظرات