رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جم گفت: خبری در خصوص قطع درختان گلوبردکان بخش ریز و حمل آنها توسط برخی افراد در فضای مجازی منتشر شده است که این موضوع را کاملا تکذیب می کنم و صحت ندارد.
کد خبر: ۹۱۸۳۸۲۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در روزهای گذشته خبری در خصوص قطع درختان در منطقه ریز شهرستان جم در جنوب استان بوشهر در شبکه های اجتماعی توسط برخی افراد منتشر شد که رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان جم این موضوع را تکذیب کرد.

محمدتقی محمدی رئیس اداره حفاظت از محیط زیست در جمع رسانه های استان بوشهر با تکذیب این شایعه، گفت: خبری در خصوص قطع درختان گلوبردکان بخش ریز و حمل آنها توسط برخی افراد در فضای مجازی منتشر شده است که این موضوع را کاملا تکذیب می کنم و صحت ندارد.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان جم افزود: به همراه مجموعه نیرو انتظامی شهرستان از جنگل گلوبردکان ریز بازدید هایی انجام شد اما هیچ گونه قطع شدن درختی مشاهده و گزارش نشد و هیچ گونه مستنداتی به دست نیامد.

محمدی اظهار کرد: افراد بسیاری هستند که از علاقه مندان واقعی به شمار می آیند که از آنها درخواست می کنیم اگر موردی مشاهده کردند جهت پیگیری بیشتر به مجموعه حفاظت از محیط زیست اطلاع دهند.

 

انتهای پیام//

منبع: پایگاه خبری، تحلیلی و اجتماعی سپاس

ارسال نظرات