رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در گفتگو با بسیج؛
کاروان بهداشتی درمانی ۱۷۶ نفره سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز و دانشگاه علوم پزشکی البرز به کربلای معلی جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی اعزام شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۸۱۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر علی جمال محمدی گفت : به مناسبت اربعین حسینی، اعزام پزشکان متخصص و عمومی، گروه پرستاری و فوریتهای پزشکی، ماما، کارشناسان بهداشتی، روان شناس، تغذیه و سایر کادر پشتیبانی به کربلای معلی جهت خدمت رسانی به زائران و شیفتگان سرور و سالار شهیدان در حال اجرا می باشد.

 ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت : با همکاری دانشگاه علوم پزشکی البرز توانستیم ۱۷۶ نفر از کادر بهداشتی و درمانی البرز را جهت خدمت رسانی به زائران حسینی اعزام نمائیم.

 دکتر علی جمال محمدی افزود : در این برنامه پزشکان به انجام ویزیت رایگان پزشکی مراجعه کنندگان پرداخته و کارشناسان، مشاوره های لازم درخصوص امراض و بیماری های شایع در مسیر راهپیمایی به زائران محترم را ارائه خواهند نمود.

 ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز ادامه داد : این طرح در کشور عراق و ویژه زائرین حسینی برگزار می شود.

 وی ادامه داد : در این برنامه آموزش های لازم درخصوص بیماری های شایع به مراجعه کنندگان داده می شود.

 ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز تصریح کرد : خوشبختانه کادر بهداشتی درمانی به صورت داوطلبانه در این اقدام مشارکت نموده و از انجام برنامه و خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) رضایت کامل دارند.

دکتر علی جمال محمدی در آخر گفت : از دانشگاه علوم پزشکی البرز و تمام کسانی که به نوعی با کمک و تلاش خود، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه یاری می دهند تشکر می نمایم.

 

خبرنگار بسیجی: اعرابیان

ارسال نظرات