خبرهای داغ:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مشکلات ترددی که در روزهای گذشته در مرزها وجود داشت، به تدریج در حال حل شدن است و مشکل خاصی در مرزها نیست، گفت: سیستم‌های اطلاعاتی به طور کامل در مرزها فعال هستند و مسئله خاصی در این زمینه وجود ندارد.
کد خبر: ۹۱۸۳۸۱۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

به گزارش بسیج از خوزستان، سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، ۲۲ مهر از مرز شلمچه بازدید کرد و در جریان روند خدمت‌رسانی مواکب مستقر در این مرز و همچنین چگونگی تردد زائران قرار گرفت.

سلامی در حاشیه بازدید از مواکب، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال حجم زائرانی که برای ایام اربعین به کربلای معلی مشرف شده‌اند، نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است، افزود: خوشبختانه خدمت‌رسانان به زائران اربعین، همت و تلاشی مضاعف داشته‌اند تا بتوانند نیازهای جدید زائران را پاسخگو باشند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: خوشبختانه در مرز شلمچه شاهد حرکت آرام و منطقی زائران هستیم و خدمت‌رسانی نیز در این مرز مناسب است.

سلامی با بیان اینکه امنیت به طور کامل برقرار است، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم تا انتهای اربعین خدماتی را که شایسته مردم و زائران است، ارائه دهیم.

وی با اشاره به حل مشکلات در بحث حمل و نقل زائران، گفت: سپاه آمادگی دارد تا با تعطیل کردن همه سرویس‌های حمل و نقل سپاه در تمام شهرها، اتوبوس‌ها و امکانات حمل و نقلی را برای تردد بهتر زائران به مرزها گسیل کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مشکلات ترددی که در روزهای گذشته در مرزها وجود داشت، به تدریج در حال حل شدن است و مشکل خاصی در مرزها نیست.

سلامی با بیان اینکه تأکید ما بر تأمین امنیت زائران است، گفت: سیستم‌های اطلاعاتی به طور کامل در مرزها فعال هستند و مسئله خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور عراق بیان کرد: آثار این ناآرامی‌ها بر افزایش عطش زائران برای حضور در عراق اثرگذار بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها