مدیرکل اوقاف و امور خیریه بوشهر با اشاره به استقرار موکب شهدای مدافع حرم این استان در مرز شلمچه گفت: در این موکب روزانه با توزیع غذا در سه وعده و ۲ میان وعده از ۲۲ هزار زائر اربعین پذیرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۳۸۰۸
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد رضا اسماعیل‌ پور ظهر امروز در نشست بررسی روند فعالیت کمیته فرهنگی و کارگروه اعزام مبلغ و نماز با تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی به برنامه‌های ایام ماه محرم پرداخت و اظهار کرد: در ایام ماه محرم برنامه‌های ویژه‌ای در بقاع متبرک و امام‌زاده‌ها بر اساس بصیرت افزایی عاشورای حسینی برگزار شد.

وی، استقبال مردم ولایت‌مدار از برنامه‌های ماه محرم را ستود و افزود: در این ایام برنامه‌هایی بر اساس مناسبت‌های ماه محرم ویژه شیرخوارگان، نوجوانان، جوانان و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر به برنامه ایام ماه صفر پرداخت و گفت: برای ماه صفر برنامه‌‌های مختلفی تدارک و تدوین شده که اربعین حسینی، تجمع لبیک یا رسول‌الله در روز رحلت پیامبر(ص) و پیاده‌روی در روز شهادت امام رضا(ع) به سمت امام‌زاده‌ها از جمله این برنامه‌ها است.

اسماعیل‌پور با اشاره به استقرار موکب اوقاف در مرز شلمچه خاطر نشان کرد: این موکب با عنوان موکب شهدای مدافع حرم در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش استان  بوشهربرپا شده و تا 30 مهر ماه از زائران حسینی پذیرایی می‌کند.

وی از پذیرایی روزانه 22 هزار زائر اربعین حسینی در موکب اوقاف و امورخیریه استان بوشهرخبر داد و بیان کرد: در این موکب روزانه 1200 پرس غذای گرم شامل نهار، شام و صبحانه و افزون بر 21 هزار میان وعده بین زائران توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اسکان روزانه 500 نفر در موکب یاد شده را مورد اشاره قرار دادو خاطر نشان کرد: در داخل استان بوشهر نیز 4 موکب‌ برای پذیرایی از زائران اربعین با محوریت امامزادگان شاخص ایجاد شده است.

اسماعیل‌پور تصریح کرد: در این موکب‌ها خدمات‌ مطلوب به زائران اربعین در سطح استان بوشهر ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها