خبرهای داغ:
با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور
معاون رئیس جمهور از شرکت فالیزان و اوژن الکترونیک آزمان تولیدکننده سیستم های روشنایی و تصفیه کننده آب و نفت در شهرک صنعتی کاسپین ۲ بازدید کرد
کد خبر: ۹۱۸۳۷۹۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، صبح امروز وارد قزوین شد.

وی در سفر یکروزه خود به همراه مسوولان استانی از چند شرکت دانش‌بنیان صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین یک آبیک، شهرستان های البرز و قزوین بازدید می‌کند.

شرکت فالیزان و اوژن الکترونیک آزمان تولیدکننده سیستم های روشنایی و تصفیه کننده آب و نفت در شهرک صنعتی کاسپین ۲ واحدهای مورد بازدید امروز معاون رئیس جمهور می باشند.

شرکت فالیزان مستقر در شهرستان آبیک از سال ۶۳ فعالیت خود را آغاز کرده که از ۲ سال قبل موفق به حضور در جمع شرکت های دانش بنیان شده و این شرکت در زمینه تولید مواد شیمیایی مربوط به تصفیه آب فعالیت می کند.

همچنین این شرکت دانش بنیان علاوه بر تامین نیاز داخل محصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر می کند و ۱۰ تن از نخبگان نیز با آن همکاری دارند.

شرکت اوژن الکترونیک آزما نیز تولید کننده سیستم های روشنایی به روش های روز است که باعث بهره وری در مصرف انرژی می شود که ستاری و مسوولان استانی از آن بازدید کردند.

۲۶ واحد دانش بنیان در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین فعالیت می کنند.

گفتنی است ستاری رئیس بنیاد ملی نخبگان و معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در ادامه سر امروز خود در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان شرکت می‌کند.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها