رییس سازمان بسیج هنرمندان در گفت‌و‌گو با «بسیج» خبر داد
نصیربیگی گفت: عکاسان بسیجی به منظور حضور و ثبت شکوه حماسه بزرگ پیاده روی اربعین عازم کربلا شدند.
کد خبر: ۹۱۸۳۷۷۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

‌امیر نصیر بیگی رییس سازمان بسیج هنرمندان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج گفت: هنرمندان بسیجی هر کدام به فراخور تلاش کردند در جهت ترویج فرهنگ بزرگ پیاده روی اربعین حسینی سهمی داشته باشند.
وی افزود: قریب به 40 عکاس بسیجی به صورت داوطلبانه و با تجهیزات خود در حماسه پیاده روی اربعین حسینی حضور یافتند.
رییس سازمان بسیج هنرمندان با پرداختن به فرهنگ یاد شهدا اظهار داشت: هر کدام از عکاسان به نیابت از یک شهید استان عازم عراق شدند و تمثال مبارک شهدا را همراه خود خواهند داشت.
نصیربیگی تصریح کرد: قریب به 3000 عکس از صحنه‌های پیاده روی  اربعین حسینی و همچنین شکوه مردمی برای انتشار در فضای مجازی آماده خواهد شد تا در دسترس مردم، هنرمندان و سازمان‌ها قرار گیرد.
وی در پایان سخنانش با اشاره به سانسور خبری رسانه‌های استکباری گفت: رسانه های خارجی ضد انقلاب و استعماری در این روزها‌ تلاش بر سانسور کردن شکوه حماسه پیاده روی اربعین حسینی و حضور گسترده مردمی می‌کنند. لذا یکی از مهم ترین اهداف حضور عکاسان بسیجی در مراسم پیاده روی اربعین حسینی علاوه بر حضور در مراسم، ثبت  و انتشار  صحنه‌های پیاده روی، شکوه مردمی و  در واقع فضای با شکوه حاکم بر مراسم پیاده روی اربعین  می‌باشد، تا از  این طریق بتوان عظمت این حماسه را رسانه‌ای کرده و حقایق را به گوش جهانیان رساند.

 

ارسال نظرات