بانک توسعه تعاون در راستای انجام امور خیریه و مسئولیت اجتماعی نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های مربوط به اقلام لوازم‌التحریر اقدام و به دانش آموزان نیازمند و بی‌بضاعت جنوب تهران و اسلامشهر اهداء نمود.
کد خبر: ۹۱۸۳۷۴۵
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک توسع تعاون، بانک توسعه تعاون در راستای انجام امور خیریه و مسئولیت اجتماعی نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های مربوط به اقلام لوازم‌التحریر اقدام و به دانش آموزان نیازمند و بی‌بضاعت جنوب تهران و اسلامشهر اهداء نمود.

شایان‌ذکر است که این اقدام با همکاری تعدادی از موسسات خیریه و همچنین اداره آموزش‌وپرورش مناطق مختلف در جهت شناسایی بهتر جامعه هدف و توزیع این اقلام در بین دانش آموزان نیازمند انجام گردید.

گفتنی است که بسته‌های لوازم‌التحریر امروز توسط همکاران روابط عمومی در پرورشگاه خیریه محمودیه و مدارس دولتی جنوب تهران و همچنین اداره آموزش‌وپرورش اسلامشهر توزیع شد و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

شایان‌ذکر است بیشتر دانش آموزان در این مدارس کودک کار محسوب می‌شوند و بانک توسعه تعاون با شناسایی این دانش آموزان توسط مدیران این مدارس در راستای مسئولیت اجتماعی خود عمل نموده است

ارسال نظرات