به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :حجت الاسلام سید احمد حسینی کارشناس قرآن و عترت و نماز مدیریت آموزش و پرورش زرند از برگزاری 110 یادواره شهدا دانش آموزی در سال گذشته در مدارس زرند خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۳۷۴۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵
سید احمد حسینی گفت:

۱۱۰ یادواره شهدا دانش آموزی در سال گذشته درمدارس زرند برگزارشده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:حجت الاسلام سید احمد حسینی کارشناس قرآن و عترت و نماز مدیریت آموزش و پرورش زرند صبح امروز در نشستی که به مناسبت هفته بهداشت و روان با حضور معاونان پرورشی و مربیان پرورشی و مشاورین مدارس زرند برگزار شده بود از برگزاری ۱۱۰ یادواره شهدا دانش آموزی در سال گذشته در مدارس زرند خبر داد.
سیداحمد حسینی” در این مراسم بیان کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از مهمترین موضوعاتی می‌باشد که در مجموعه آموزش و پرورش به آن اهمیت داده می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته دانش آموزان زرندی رتبه‌های خوبی در زمینه قرآن و عترت در سطح استان و شهرستان به دست آوردند، گفت: ما باید پیگیر این باشیم دانش آموزان به سمت قرآن هدایت شوند و امسال نیز همانند سال گذشته تاکید داریم تا دانش آموزان جزء ۳۰ قرآن را حفظ کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر اولین جشنواره خوشنویسی خط تحریری با موضوع وصیت نامه شهدای دانش آموز نیز در سطح شهرستان در حال برگزاری می‌باشد و همچنین پیگیر این هستیم تا ویژه برنامه‌های قرآنی زیادی را در سطح مدارس شهرستان برگزار کنیم.
ارسال نظرات