خبرهای داغ:
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات هندیجان خبرداد:

راه اندازی موکب باب الحوائج هندیجان

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات هندیجان و فرمانده سابق سپاه شهرستان از راه اندازی و خدمات رسانی موکب باب الحوائج شهرستان هندیجان مستقر در مرز شلمچه بامشارکت های خوب مردمی شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۸۳۷۲۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰

سرهنگ پاسدار جواد شیرعلی ،در شب یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: برای تسهیل در روند خدمات رسانی شایسته به زائران پیاده روی اربعین حسینی (ع)از ابتدای برپایی موکب باب الحوائج مردم و خیرین شهرستان هندیجان در مرز شلمچه مشارکت های خوبی در ارسال محموله های آب معدنی و دیگر اقلام مورد نیاز اقدامات تاثیرگذاری شده است.

وی افزود : تاکنون سه محموله آب معدنی اهدایی مردم شهرستان هندیجان به سمت موکب باب الحوائج شهرستان هندیجان مستقر در مرز شلمچه اعزام شده که اینگونه خدمات رسانی پر خیر وبرکت با جدیت و پشتیبانی مردمی همچنان ادامه دارد.

وی بابیان ارسال کمک های بسیج اصناف و اتاق اصناف گفت: نخستین محموله کمک های اهدایی اتاق اصناف و بسیج اصناف شامل آرد، شکر ، پیاز ،رب گوجه، تخم مرغ، گوجه ، سیب زمینی و لیوان های یک بار مصرف و آبلیمو برای موکب باب الحوائج مستقر در مرز شلمچه در راستای خدمات رسانی به زائران پیاده روی اربعین حسینی (ع)ارسال شد.

سرهنگ شیر علی فرمانده سابق سپاه هندیجان و مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در هندیجان عنوان کرد : کمک های مردمی به موکب باب الحوائج هندیجان در مرز شلمچه همچنان ادامه دارد که از همه مردم شهرستان در این امر خداپسندانه تقدیر و تشکر می شود که این موکب برای دومین سال در شلمچه برای خدمات رسانی به زائران برپا شده است.

 

وی بااشاره به تامین نیاز زائران در مرز شلمچه بیان کرد: اقدامات خوبی برای کمک‌رسانی به زائران انجام گرفته ولی بنا به جمعیت زیاد زائران و گرمی هوا در این فصل در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی (ع) نیاز های موکب باب الحوائج در مرز شلمچه با مشارکت مردم در حال جمع آوری هست که همانند گذشته محموله ها به موکب ارسال می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار