مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد مشهد:

حماسه باشکوه پیاده روی اربعین حسینی نعمت خاص خداوند به شیعیان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقداد مشهد در جمع بسیجیان شرکت کننده در فراخوان رزمی، عملیاتی این ناحیه پیاده روی اربعین حسینی را نعمت خاص خداوند به شیعیان دانست.
کد خبر: ۹۱۸۳۶۹۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی برنامه رزمی عملیاتی گردان‌های بیت المقدس این ناحیه با حضور ۶۰۰ نفر از بسیجیان برگزار و برنامه‌های میدان تیر و سلاح شناسی و مقابله با اغتشاشات و نیز پیاده روی شبانه همراه با انفجارات انجام گرفت.

در این فراخوان همچنین یک نشست بصیرتی و سیاسی با حضور حجت الاسلام میرزایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقداد مشهد برگزار و وی در سخنانی ضمن اشاره به واقعه عظیم پیاده روی اربعین حسینی و حضور پرشور و باعظمت مردم در این حماسه معنوی گفت: اربعین حسینی حرکتی با عظمت و باشکوه با حضور همه مردم جهان با همه ملیت‌ها و ادیان مختلف است که همگی در این حرکت فوق العاده شرکت و عظمت شیعه را درک میکنند.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، راهبرد چهل ساله دوم انقلاب را تعیین کردند و نسبت به جوانان و بسیجیان توصیه کردند که نسبت به علم و پژوهش و معنویت و اخلاق غافل نباشند و خصوصا در بحث معنویت و اخلاق در بسجیان تأکید ویژه دارند.

وی ادامه داد: در خصوص استقلال طلبی و روحیه جهادی نیز توصیه‌های مؤکدی از جانب معظم له شده و تأکید دارند که در عرصه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی و صنعتی باید به خودکفایی برسیم و با روحیه جهادی میتوان کشور را ساخت و به دنیا نشان داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها