قاچاقچی سوخت در دام قانون به پرداخت چهار میلیارد جزای نقدی محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار ۳۲ هزار لیتر نفتگاز را قاچاق کرده بود به پرداخت چهار میلیارد و ۳۶۹ میلیون و ۸۸ هزار ریال جزای نقدی محکوم شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۶۶۵
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سید نجیم حسینی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: مامورین پلیس آگاهی شهرستان بیجار در حین بازرسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار مظنون و پس از اخذ اجازه از مقام قضایی و رعایت موازین قانونی آن را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: راننده این خودرو در ابتدا با استفاده از بارنامه صوری و پلمب‌های دست ساز قصد فریب مامورین را داشت لذا پس بررسی‌های بعمل آمده محرز شد به مقدار ۳۲ هزار لیتر نفتگاز غیر قانونی حمل می‌کند.

حسینی اضافه کرد: با تشکیل پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بیجار، قاضی پرونده با عنایت به اظهارات غیر موجه متهم، عدم ارائه اسناد معتبر قانونی دال بر ضوابط تعیینی دولت در حمل فرآورده‌های نفتی، استفاده از بارنامه صوری و استفاده از پلمب‌های غیر مجاز، اتهام انتسابی را محرز دانست.

وی یادآور شد: قاضی پرونده، متهم را علاوه بر ضبط کالا‌ها به پرداخت مبلغ چهار میلیارد و ۳۶۹ میلیون و ۸۸ هزار ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش کالا‌های مکشوفه در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: متهم پرونده با اسقاط حق تجدیدنظر خواهی، خواهان اعمال تخفیف در مجازات شد لذا حکم صادره از شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بیجار قطعی و لازم الااجرا است.
 
انتهای پیام/g.s
ارسال نظرات
آخرین اخبار