سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی:
سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: سرمایه انسانی مهم‌ترین عامل بهره‌وری در یک مجموعه به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۱۸۳۶۶۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

علیرضا رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: ما باید به علم و دانش روز خود را مجهز کرده و با استفاده از شیوه‌ها و ابزارهای نوین برای خدمت‌رسانی گام برداریم.

وی با تاکید بر اینکه باید افق دیدمان را گسترده کنیم، افزود: همدلی و هم‌افزایی را سر لوحه کارهای‌مان قرار داده و با  تحقق شعار «باهم بهتر می‌توانیم» برای یکپارچه‌سازی این شرکت و تحقق اهداف تلاش کنیم.

رضوی توجه به نیروی انسانی را یک اصل دانست و گفت: سرمایه‌های انسانی از مهم‌ترین عوامل بهره‌‌وری در یک سازمان به شمار می‌روند و بهره‌‌وری بالاترین اهمیت را در سازمان‌ها دارد و نتیجه توجه به این رویکرد، بر عملکرد سازمان‌ها و حتی جامعه اثرگذار است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی افزود: اگر به نیروی انسانی توجه شود، اما به بالندگی و توانمندی کارکنان توجه نشود و ظرفیت و پتانسیل آنها در راستای رسیدن به اهداف سازمانی مورد استفاده قرار نگیرد، نمی‌توان به اهداف سازمانی دست یافت.

وی بی‌توجهی به نیروی توانمند را بی‌اعتنایی به سرمایه انسانی اعلام کرد و افزود: در چنین شرایطی، این نیرو مصداق سرمایه راکدی است که روز به روز از ارزش آن کاسته می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات