دانشجومعلمان جدیدالورود پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با همراهی مسئولان و اساتید این دانشگاه سوگند نامه دانشجویی یاد کردند.
کد خبر: ۹۱۸۳۶۳۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در این آئین ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این آئین اظهار داشت: شما نو دانشجومعلمان پردیس بنت الهدی صدر یک فرآیند چهار ساله ای را در این دانشگاه آغاز می کنید که بنا است در آن شالوده کار معلمی شما گذاشته شود و برای رسالت خطیر معلمی برای انجام وظیفه در ۳۰ سال آینده که در پیش رو دارید.

اکبر مولایی گفت: امیدوارم که بنده و همکاران در این دانشگاه بتوانیم به نحو احسن به تناسب زمانی که در خدمت شما هستیم، زمینه را برای شما فراهم کنیم و شما نیز با عزم جدی برای کسب دانش، نگرش و مهارت معلمی تلاش کنید.

مولایی تصریح کرد: تا شما نخواهید و عزم تان در این عرصه جدی نباشد هیچ اتفاقی نمی افتد و لذا اراده ها باید قوی و محکم باشد.

وی اضافه کرد: پالس های منفی که از محیط های مختلف می گیرید نباید در انگیزه معلمی شما خللی ایجاد کند و بنابراین از همه لحظات تربیت معلم تان استفاده ببرید تا برای کار معلمی آماده شوید.

سرپرست پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: ورود شما نو دانشجومعلمان را به عرصه تعلیم و تربیت و علم آموزی برای نیل به این عرصه و هدف غایی یعنی معلمی تبریک می گویم.

زهرا محمدی گفت: امیدوارم که روزها و لحظات خوب و خوشی را در طول سال تحصیلی در کنار همدیگر داشته باشیم و برای همه شما در شغل شریف معلمی آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

آئین استقبال از دانشجو معلمان جدیدالورود در بوشهر برگزار شد

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: امیداریم برای شایستگانی مثل شما آن چیزی که در چارچوب برنامه های آموزش و پرورش و اهداف دانشگاه است، خداوند توفیق دهد که برای شما فراهم کنیم.

عبدالرسول فدایی دولت در ادامه با تشریح ساختار دانشگاه فرهنگیان کشور و ساختار استانی دانشگاه و پردیس بنت الهدی صدر بوشهر و شوراها و انجمن های آن گفت: از دانشجویان به ازای خدماتی که دانشگاه به آنها ارائه می دهد، انتظاراتی وجود دارد که این انتظارات همان تکلیف دانشجویان است.

فدایی دولت بیان داشت: دانشجویان باید مطالبات و نیازمندی های خود را به دو شکل پیگیری کنند و نخستین روش آن پیگیری از طریق روند سلسله مراتب اداری دانشگاه که در وهله نخست سرپرست خوابگاه و … قرار دارند و دومین روش نیز پیگیری مسائل از طریق شورای صنفی منتخب دانشجویان پردیس است.

وی تصریح کرد: انتظاری که ما از دانشجویان داریم  این است که درخواست ها و مطالبات تان در شکل منطقی و قانونی خودش طرح و پیگیری شود.

فدایی دولت متذکر شد: راه های غیر عرفی را برای بیان مطالبات تان انتخاب نکنید؛ چرا که ما معلم هستیم و ویژگی اول ما باید قانون مداری باشد و ما این قول را به شما می دهیم که با حساسیت مسائل شما را دنبال کنیم.تلاش کنیم هم در روش معلمی، هم در منش معلمی، هم در کنش معلمی و هم در بینش معلمی و سایر حوزه ها خودمان را معلم بار آوریم.

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: امیدوارم که بتوانید معلمان خوبی باشید که  در آینده همه شایستگی های معلمی را دارا بوده و همه ما این توفیق را داشته باشیم که به جامعه خود خدمت کنیم.

نو دانشجومعلمان پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با همراهی مسئولان و اساتید دانشگاه سوگند نامه دانشجویی یاد کردند و اجرای برنامه مختلفی فرهنگی از جمله اجرای آئین سنتی سنج و دمام به مناسبت ماه صفر، پخش کلیپو نیز نمایشگاه دست سازه های دانشجومعلمان از جمله برنامه های جنبی این آئین بود.

انتهای پیام/

منبع: پایگاه خبری، تحلیلی و اجتماعی سپاس

ارسال نظرات
پر بیننده ها