خبرهای داغ:
بی نیاز گفت: در خصوص پایش رسانه ها، بین رسانه های برخط که در مراسمات حضور مستمر داشته و خبرها را لحظه ای مخابره می کنند با رسانه های غیرفعال باید تفاوت وجود داشته باشد و بررسی این امر باید با قوت بیشتری دنبال شود
کد خبر: ۹۱۸۳۶۱۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، اولین جلسه شورای اطلاع رسانی استان به ریاست منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار و با حضور اعضای شورای اطلاع رسانی استان در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری قزوین برگزار شد.

سید حسین بی نیاز مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین در این جلسه بیان کرد: ما همه موظف هستیم واقعیات استان را با توجه به چالش های پیش رو به صورت شفاف به اطلاع مردم برسانیم و رسانه ها در این مسیر به عنوان بازوان اجرایی دستگاه ها نقش بسزایی دارند.

وی گفت: باتوجه به سنگ پرانی های دشمنان نظام می توانیم با اتحاد و همدلی مشکلات موجود را پشت سر بگذاریم و در جهت ایجاد روحیه امید در جامعه، رسانه ها می توانند بعنوان بازوان اصلی دستگاه ها امید و اعتماد را به جامعه تزریق نمایند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین با اشاره به تعامل رسانه های استان با دستگاه های اجرایی اظهار کرد:گاهی دیده می شود تیتترهایی که در برخی رسانه های مکتوب یا مجازی انتخاب می شود با هدف دوقطبی کردن جامعه است که این رفتار مناسب یک رسانه مردمی نمی باشد و لازم است تا این گونه رسانه ها با تغییر رویه، در کنار دستگاه ها و مردم باشند.

بی نیاز عنوان کرد: امروز با توجه به هجمه های موجود باید در برابر تحریم ها و سوء نیت دشمنان مقابله کنیم که این مستلزم تجهیز ما می باشد که متاسفانه ما نتوانستیم تجهیزات خود را به روز کنیم اما با تمام توان به اشکال مختلف با تولید محتوا در فضای مجازی در حال فعالیت هستیم و رسانه ها نیز علاوه بر نقد مثبت می توانند بازوان پرتوان ما در جامعه باشند.

وی اضافه کرد: در خصوص پایش رسانه ها، بین رسانه های برخط که در مراسمات حضور مستمر داشته و خبرها را لحظه ای مخابره می کنند با رسانه های غیرفعال باید تفاوت وجود داشته باشد و بررسی این امر باید با قوت بیشتری دنبال شود.

بی نیاز با تقدیر از تلاش صدا و سیمای مرکز قزوین در امر اطلاع رسانی گفت: صدا و سیمای استان قزوین در برهه کنونی بدون نگاه مالی و مشارکتی، می تواند با تولید برنامه های امید افزا در بحث انتخابات حضور فعال داشته باشد.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها