بیانیه گام دوم انقلاب یک برنامه عملیاتی دراز مدت می باشد که تحقق اهداف آن نیاز به برنامه ریزی در سطوح مختلف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت دارد.
کد خبر: ۹۱۸۳۵۹۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان سوادکوه شمالی ،گردهمایی بصیرتی تبیینی  بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی برگزار شد.

علی اکبر گرزین تبار کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی ، صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: این بیانیه که دربرگیرنده سرگذشت تاریخی ملت ایران در پیمودن چهل سال پر فراز و نشیب است  و نیز متضمن نقشه راه آینده حرکت انقلاب اسلامی خواهد بود که گذشت زمان غبار کهنگی بر چنین متن و سندی نمی نهند.

گرزین تبار با بیان اینکه بر همگان ضروری است که اصول و مفاد این بیانیه راهبردی را در تحلیل ها و اقدامات خود مورد توجه قرار دهند، ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب یک برنامه عملیاتی دراز مدت می باشد که تحقق اهداف آن نیاز به برنامه ریزی در سطوح مختلف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی در بخش پایانی سخنان خود لزوم اجرای دقیق و مستمر این بیانیه را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت : تعجیل در این زمینه می­تواند سبب انحراف در این مسیر و تنزل سطح آن گردد و تاخیر در این زمینه نیز می تواند موجبات فراموشی و یا بی تفاوتی و عبور از کنار آن را فراهم سازد./

ارسال نظرات
پر بیننده ها