بهره برداری از تصفیه خانه آب اضطراری یاسوج تا پایان سال مالی ۹۸

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری تصفیه خانه آب اضطراری شهر یاسوج تا پایان سال مالی ۹۸ خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۳۵۷۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴
مدیرعامل آب و فاضلاب گفت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج از پروژ‌های سفر ریاست جمهوری بوده و به دلیل مشکلات اعتباری راکد بود.
فیض الله پاسره افزود: با پیگیری‌های استاندار مبلغ ۹۰ میلیارد ریال گشایش اعتبار شده و در حال مبادله موافقت نامه هستیم.
وی بیان کرد: به زودی عملیات اجرایی مجددا آغاز می‌شود و با توجه به اینکه این پروژه در لیست پروژ‌های اقتصادی مقاومتی است، همه‌ی تلاشمان را بکار می‌گیریم که پروژه تا پایان سال مالی ۹۸ به بهره برداری کامل برسد.
پاسره از برخی اصلاحات برای تامین آب شرب پایدار در مرکز استان خبر داد و گفت: آغاز عملیات اجرایی مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی در مجاورت خیابان ساحلی یاسوج با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با هدف تامین آب پایدار و مطمئن منطقه سروک، شهرک ولایت، شهرک الغدیر و محدوه‌ی پلیس راه قدیم عملیاتی شد.
وی افزود: یک پروژه‌ی دیگر به منظور اصلاح و توسعه‌ی شبکه‌ی منطقه‌ی بالا دست پلیس راه قدیم موسوم به منطقه‌ی روبروی جایگاه گاز نیز برای انتخاب پیمانکار برآورد و فراخوان شده است.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: همچنین مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی در تپه‌ی مشرف به دانشگاه یاسوج با تلاش همکارانمان در آبفای شهر یاسوج که در سال‌های قبل احداث شده بود و از ظرفیت آن در تامین آب شرب مردم استفاده نمی‌شد، وارد مدار بهره برداری شد.
وی افزود: با این اقدام، آب بسیاری از مناطق شهر یاسوج به پایداری رسید.
ارسال نظرات