سومین جلسه ستاد اربعین حسینی با محوریت پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با حضور ائمه جمعه شهرهای شازند و مهاجران ، فرمانده سپاه ناحیه شازند، فرماندار و معاونین، فرمانده انتظامی و سایر اعضای ستاد در سالن جلسات فرمانداری شازند برگزار گردید .
کد خبر: ۹۱۸۳۵۶۱
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹

برگزاری سومین جلسه ستاد اربعین حسینی(ع) شهرستان شازند با موضوع پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛در این جلسه فرمانده سپاه ناحیه شازند ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه صفر و فرارسیدن اربعین حسینی (ع) از زحمات خالصانه و دلسوزانه خادمین عزیز در برپایی موکب ها و ارائه خدمات به زائران، قدردانی کرد و گفت : انتظار می رود موکب‌های مستقر در مسیر خروجی شهرستان، از روز چهارشنبه در مسیر مخالف قرار بگیرند تا زائران کربلای معلا بتوانند از خدمات این موکب ها در مسیر برگشت استفاده نمایند.

سرهنگ مهجوری در ادامه جلسه در خصوص پیاده روی جاماندگان اربعین به نقاط ضعف پیاده‌روی سال گذشته اشاره کرد و گفت : در سال جاری می‌بایست نقاط ضعف برطرف گشته و نقاط قوت تقویت گردد.

 

فرمانده سپاه ناحیه شازند در پایان اعلام کرد : مراسم پیاده‌ روی جاماندگان اربعین حسینی در روز شنبه همزمان با سراسر کشور در چهار نقطه شهرستان انجام خواهد شد که این نقاط عبارتند از : مسیر شازند به آستانه علوی امام زادگان سهل بن علی علیه السلام، طالب بن علی علیه‌السلام و جعفر بن علی علیه‌السلام

مسیر میدان امام خمینی ( ره) شهر مهاجران به سمت حرم مطهر امام زاده ابوالقاسم معروف به باب المراد،

مسیر هندودر و روستاهای اطراف به سمت خنادره در بخش سربند

مسیر هفته به سمت حصار محمدیه در بخش قره کهریز

ارسال نظرات