خبرهای داغ:
مدیر عقیدتی سیاسی سپاه اسدآباد با اشاره به اینکه خروش و عظمت اربعین حسینی پنهان شدنی نیست، گفت: استکبار جهانی مبهوت شکوه و عظمت اربعین شده است.
کد خبر: ۹۱۸۳۵۵۵
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

خروش و عظمت اربعین حسینی پنهان شدنی نیستبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، مجتبی باقری در نشست روشنگری مدرسه دکتر حسابی با اشاره به سکوت غرب در زمینه شکوه و عظمت اربعین حسینی اظهار داشت: با اینکه اکثر رسانه‌های خبری قدرتمند دنیا در دستان صهیونیست‌ها است اما آنان هرگز نمی‌خواهند خروش و عظمت اربعین را نمایش دهند.

وی با بیان اینکه عشق امام حسین(ع) اتحاد و انسجام میلیونی به وجود می‌آورد، افزود: مراسم اربعین هر ساله بیش از ۲۰ میلیون نفر را به صورت خودجوش عازم کربلا و نجف می‌کند.

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه اسدآباد در ادامه گفت: همه زائرین اربعین باید بدانند این فیض خود را مدیون جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهدای مدافع حرم به دست آورده‌اند که اگر این شهادت‌ها و این رشادت‌ها نبود جهان تشیع به این سهولت نمی‌توانست اقتدار و اتحاد خود را به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به اینکه خروش و عظمت اربعین حسینی پنهان شدنی نیست، تاکید کرد: استکبار جهانی مبهوت شکوه و عظمت اربعین شده است.

باقری خاطرنشان کرد: راز پیروزی حق علیه باطل در همین پیاده‌روی بزرگ است و آنان نمی‌توانند جلوه وعده خداوند یعنی ظهور حضرت مهدی(عج) را بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات