خبرهای داغ:
جمعه ساعت ۲/۳۵ دو قایق توپدار اسراییلی از پایگاه دریایی مکهلاوی در اریتره به سمت جزیره حالب و فاطمه حرکت می کنند و در ساعت ۳/۲۰ دقیقه در جزایر مذکور مستقر می شوند.
کد خبر: ۹۱۸۳۵۴۷
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸

جمعه ساعت ۲/۳۵ دو قایق توپدار اسراییلی از پایگاه دریایی مکهلاوی در اریتره به سمت جزیره حالب و فاطمه حرکت می کنند و در ساعت ۳/۲۰ دقیقه در جزایر مذکور مستقر می شوند.

قایق ها از جنس فایبرگلاس و رادرگریز می باشند تا در کمین دریایی خود شناخته نشوند. کابینه ناتانیاهو برای ائتلاف با شکست روبرو گردیده و برای فراز از بن بست و نواختن طبل پیروزی نیاز به یک پیروزی ساختگی و نمایش قدرت دارد.
دستور از وزارت جنگ صادر و حمله به نفت کش ایرانی سینوپا به عنوان برنامه راهبردی مطرح می گردد. نیروی دریایی اسراییل در اریتره و جزایر حالب، فاطمه به حالت آماده باش کامل در می آیند.
کشتی ایرانی در فاصله ۶۰مایلی بندر جده ساعت ۵/۰۰ صبح هدف اولین راکت قرار می گیرد و بخشی از بدنه آن سوراخ می شود. در مرحله بعد شلیک ثانوی انفجار دوم را در مخزن ایجاد می کند و نفت با فشار زیاد وارد دریا می شود که علاوه فاجعه زیست محیطی قیمت نفت تا دو دلار افزایش می یابد.

اسراییل توسط خشکی مهار شده است و تنها از یک طرف به مدیترانه راه دارد. پس از کمپ دیوید و صلح با مصر حق کشتیرانی در کانال سوئز به اسراییل واگذار گردید و از طرفی برای راهیابی به آبهای آزاد تنگه باب المندب به عنوان یکی از راههای باقی مانده جهت دسترسی به اقیانوس هند و آبهای آزاد سرمایه گذاری کلانی صورت داده است.

کمک های بلاعوض به سودان،تانزانیا،جیبوتی،اریتره و اجاره چندین جزیره به عنوان پایگاه دریایی برای تامین امنیت خود یکی از ترس اصلی اسراییل از تسلط ایران و الحوثی ها بر بندرالحدیده یمن بود که تسلط ایران بر این آبراهه استراتژی را تضمین میکرد.

اسراییل با زدن نفت کش ایرانی قصد دارد آمریکا و اروپا را برای تامین منافع خود به باب المندب بکشاند. اما این اتفاق عرگز رخ نخواهد داد زیرا جنگ امروز مانند سابق کم هزینه نیست بلکه کشورهای قدرتمند نیز در دراز مدت با ورشکستی روبرو خواهند شد.

بندر مکلای یمن و الحدیده به عنوان نقطه قوت ایران در کنترل اسراییل می باشد و نباید این اقدام بی پاسخ بماند.

طرح برخورد با اسراییل به زودی در دستور کار نیروهای مسلح و سپاه قدس قرار خواهد گرفت و گوشمالی طفل نامشروع آمریکا به زودی تیتر رسانه های دنیا خواهد شد.

انتهای پیام/1002/

ارسال نظرات
پر بیننده ها