خبرهای داغ:
شهردار قم گفت: برای ورودی‌های شهر در حال تدوین طرح هستیم و در این راستا استفاده از نام و نماد شهدا برای ساماندهی ورودی‌های شهر در دستور کار است.
کد خبر: ۹۱۸۳۵۳۴
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، دکترسید مرتضی سقائیان‌نژاد در نشست با رئیس و اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، با تاکید بر اینکه شهدا منبع فیض بخش برای تمام احوال هستند، اظهار کرد: غفلت ما نباید موجب شود نور و روشنایی شهدا در زندگی‌مان از بین برود.

شهردار قم با اذعان به اینکه بخش اصلی کار و خدمت به مردم خلوص نیت است، تصریح کرد: اگر خلوص نیت در کار‌های ما راه پیدا کند تمام مشکلات ما حل می‌شود و گره‌ها باز خواهد شد و برای ما راه رسوخ به دل‌ها باز می‌شود.

عضو شورای برنامه ریزی و رییس کمیته اجرایی برگزاری مراسم ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با اذعان به اینکه شهدا نیازی به تجلیل ندارند و تجلیل از شهدا برای خود ما است، افزود: تجلیل از شهدا تجلیل از راه و هدف آن‌ها است؛ امروز جامعه به سمت مادی‌گرایی رفته که معنویت شهدا می‌تواند در این شرایط کارساز باشد.

سقاییان نژاد با بیان اینکه بسیاری از مشکلات جامعه به دلیل دوری از روحیه اخلاص و پاکی و معنویت است، اظهار کرد: روحیه ایثار و شهادت باید در جامعه گسترش پیدا کند و شورا و شهرداری در این مسیر همکار و همراه کنگره ملی شهدای استان هستند.

شهردار قم با اشاره به ضرورت ساماندهی ورودی‌های شهر قم، گفت: به دنبال تدوین طرح جامع برای ورودی‌های شهر هستیم تا نمادسازی در این ورودی‌ها صورت گرفته و جلوه خوبی به شهر داده شود که در این راستا معرفی شهدای استان می‌تواند یکی از طرح‌ها باشد.
ارسال نظرات